Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Ryssland vill attackera Sverige  :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Jag har bestämt att dö i slutet av denna månaden... :'(

Will Siv

- what.

Lillefot

Citat från: Skokaka skrivet  1 april 2026 kl. 00:05:29Jag har bestämt att dö i slutet av denna månaden... :'(
Någonting som skaver inom dig, om jag får fråga?
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet  1 april 2026 kl. 00:18:06NEJ  :o
Citat från: Lillefot skrivet  1 april 2026 kl. 00:28:01Någonting som skaver inom dig, om jag får fråga?
April! April! ;D 

Självklart så tänker jag inte göra det, jag är för feg för att göra det, ändå. ;)

Will Siv

Citat från: Skokaka skrivet  1 april 2026 kl. 09:23:50April! April! ;D

Självklart så tänker jag inte göra det, jag är för feg för att göra det, ändå. ;)
På nåt sätt misstänke jag nästan det......

Men, kompis, det finns saker man inte ska driva med och jag blev faktiskt orolig  :-\
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  1 april 2026 kl. 09:48:58På nåt sätt misstänke jag nästan det......

Men, kompis, det finns saker man inte ska driva med och jag blev faktiskt orolig  :-\
Håller med om vartenda ord.

Visst är det meningen att man ska gå på aprilskämt, men allvarliga saker är väldigt allvarliga att skämta om.

Daniel Hofverberg

Citat från: Skokaka skrivet  1 april 2026 kl. 09:23:50April! April! ;D

Även fast man kan och får skämta om det mesta, så anser jag att det här är att gå över gränsen.

Nog måste man väl kunna hitta något roligare att skämta om på första april...?

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 april 2026 kl. 10:59:29Även fast man kan och får skämta om det mesta, så anser jag att det här är att gå över gränsen.

Åter kan jag inget annat än att hålla med.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 april 2026 kl. 10:59:29Även fast man kan och får skämta om det mesta, så anser jag att det här är att gå över gränsen.

håller med

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  1 april 2026 kl. 00:05:29Jag har bestämt att dö i slutet av denna månaden... :'(
Visste väll att det var överdrivet

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet  1 april 2026 kl. 09:48:58På nåt sätt misstänke jag nästan det......

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 april 2026 kl. 09:58:15Håller med om vartenda ord.

Visst är det meningen att man ska gå på aprilskämt, men allvarliga saker är väldigt allvarliga att skämta om.

Citat från: gstone skrivet  1 april 2026 kl. 11:24:51håller med
Citat från: MOA skrivet  1 april 2026 kl. 14:04:47Visste väll att det var överdrivet
Jag hade nämligen inget bättre skämt i tanken...

Jag har väl även nämnt om att i förra året så gjorde jag ett liknande skämt till mina online vänner, men jag sa väl att jag skulle göra det nyligen istället, och de tog detta på allvar. Men mitt skämt till dom detta år är samma som nu, alltså att det istället är i slutet av månaden, men vid det här fallet så borde de väl fatta... Jag typ bara: "It's just a prank, bro..." Men kanske det är lika dåligt som att någon låtsas att dö bara för att göra ett skämt om att de har spruckit sina byxor vilket är ett skämt som används överdrivet mycket och att alla har tröttnat på det?...

Även om livet suger så kan jag tyvärr inte gå bort så snabbt...

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  1 april 2026 kl. 00:18:06NEJ  :o
Ja Will fattar att du blev livrädd, skämtet var inte alls roligt idag

gstone

Dom har fortfarande inte  satt Disney frost som musikal i stockholm :'( :'( :'( :'( :'(

jag känner mig ledsen arg och besvisken 

norge , Danmark och Island har alla fått musikalen :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( >:(

gstone