Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Toy Story 5

Startat av Marcusen, 9 februari 2023 kl. 19:58:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Idag pratade jag med Stefan Frelander och han berättade för mig att han inte alls kommer vara med i filmen, han fick frågan för några månader sedan men tackade nej.

Undrar då vem som kommer vara Rex i denna film.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 maj 2026 kl. 15:27:21Idag pratade jag med Stefan Frelander och han berättade för mig att han inte alls kommer vara med i filmen, han fick frågan för några månader sedan men tackade nej.

Ja var snart 10 år sedan han dubbade så en ersättare är bara logiskt

Oskar

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 maj 2026 kl. 15:27:21Idag pratade jag med Stefan Frelander och han berättade för mig att han inte alls kommer vara med i filmen, han fick frågan för några månader sedan men tackade nej.

jag är också tveksamt om han blir godkänd även om han tackar ja till. efter dessa år jag kan tänka mig att orginal rösten på rex blir utbytt också tyvärr röster ändras igenom året.

Disneyfantasten

Citat från: Oskar skrivet 15 maj 2026 kl. 21:13:26jag är också tveksamt om han blir godkänd även om han tackar ja till. efter dessa år jag kan tänka mig att orginal rösten på rex blir utbytt också tyvärr röster ändras igenom året.
Sen lämnade han officiellt branschen 2015.

Oskar

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 maj 2026 kl. 21:14:20Sen lämnade han officiellt branschen 2015.
jag gissar att orginal rösten till rex blir utbytt. men han var med toystory 4 från 2019. även om han testat rex märken Disney en röst förändring och låter för gammalt. han har åldrats sedan dess.

Simon Axelsson

Citat från: Oskar skrivet 15 maj 2026 kl. 21:24:44jag gissar att orginal rösten till rex blir utbytt. men han var med toystory 4 från 2019. även om han testat rex märken Disney en röst förändring och låter för gammalt. han har åldrats sedan dess.
Originalrösten som i Wallace Shawn? Nej, han är kvar i casten även för denna.
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 44

Oskar

Citat från: Simon Axelsson skrivet 15 maj 2026 kl. 21:33:36Originalrösten som i Wallace Shawn? Nej, han är kvar i casten även för denna.
jag tror han bor i Skåne och tycker att det svårt att åka till Stockholm. jag vet att Disney och andra bolag är snåla med betalar resan till Stockholm och Studio och övernattning till skådespelare.

Simon Axelsson

Citat från: Oskar skrivet 15 maj 2026 kl. 21:39:38jag tror han bor i Skåne och tycker att det svårt att åka till Stockholm. jag vet att Disney och andra bolag är snåla med betalar resan till Stockholm och Studio och övernattning till skådespelare.
Jaha, du menar den svenska rösten.
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 44

Oskar