Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

TV-spel & konsoler

Startat av Jonas9881, 25 februari 2024 kl. 11:30:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Joe & Mac känns inte värdigt för Top 10 listan, blir så trött så behöver en ersättare igen. Ursäkta om jag tjatar men detta är verkligen viktigt för detta framtida projekt

Erika

Citat från: MOA skrivet 12 juli 2026 kl. 20:03:35Joe & Mac känns inte värdigt för Top 10 listan, blir så trött så behöver en ersättare igen. Ursäkta om jag tjatar men detta är verkligen viktigt för detta framtida projekt
Två SNES-spel som jag minns som underhållande och även ovanligt bra för att vara licensspel är The Flintstones: The Treasure of Sierra Madrock och Goof Troop.

Även Street Fighter II var bra, minns jag. Dock finns det flera olika versioner, minns dock inte vilka som släpptes till SNES.

MOA

Citat från: Erika skrivet 12 juli 2026 kl. 21:03:47Två SNES-spel som jag minns som underhållande och även ovanligt bra för att vara licensspel är The Flintstones: The Treasure of Sierra Madrock och Goof Troop.

Även Street Fighter II var bra, minns jag. Dock finns det flera olika versioner, minns dock inte vilka som släpptes till SNES.
Tror att Erika missade videon jag länkade tidigare, dessa spel finns för närvarande inte på SNES Online. Måste finnas några mästerverk eller i alla fall bra spel som jag inte känner till

Erika

Citat från: MOA skrivet 12 juli 2026 kl. 21:33:19Tror att Erika missade videon jag länkade tidigare, dessa spel finns för närvarande inte på SNES Online. Måste finnas några mästerverk eller i alla fall bra spel som jag inte känner till
Super Punch-Out!!, kanske?

MOA

Citat från: Erika skrivet 12 juli 2026 kl. 21:40:21Super Punch-Out!!, kanske?
Slår man King Hippo? Osäker på om det är min typ av spel...