Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Vaiana (Moana) - Live-actionversion

Startat av gstone, 3 april 2023 kl. 19:42:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 juli 2026 kl. 20:18:50, men han har varit aktiv sen han var ganska ung från mitten av 90-talet och framåt både på scen och i film och serier.
han såg såg ung ut därför frågade
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 juli 2026 kl. 20:18:50Särskilt gammal är han väl inte bara 53, men han har varit aktiv sen han var ganska ung från mitten av 90-talet och framåt både på scen och i film och serier.
han ett riktigt leading man utseende enligt mig 
perfekt för Matinée hjältar 

gstone

charguigou

Citat från: gstone skrivet 10 juli 2026 kl. 15:39:09här är credits till filmen
Hey, did you also take a screenshot of the technical staff?

gstone

gstone

Citat från: charguigou skrivet 12 juli 2026 kl. 22:41:58Hey, did you also take a screenshot of the technical staff?
Here they are 

Elios

gstone

kommer dock tydligen ändå bli fler live action remakes trots att denna filmen blev sågade

en live action Tiana film tillkännagavs idag 

https://tribune.com.pk/story/2618968/colman-domingo-to-co-write-original-live-action-princess-tiana-film-for-disney

Zach66

Citat från: gstone skrivet 18 juli 2026 kl. 17:54:05kommer dock tydligen ändå bli fler live action remakes trots att denna filmen blev sågade

en live action Tiana film tillkännagavs idag

https://tribune.com.pk/story/2618968/colman-domingo-to-co-write-original-live-action-princess-tiana-film-for-disney
Men denna verkar inte bli en remake, om man ska tro artikeln, utan berätta en helt ny historia, men med Tiana karaktären. Vi får hoppas att det kan tillföra något nytt och annorlunda, då jag personligen är upp över öronen trött på dessa undermåliga live action remakes av de tecknade klassikerna.
Vad vore livet utan film?

gstone

Citat från: Zach66 skrivet 18 juli 2026 kl. 19:46:31Men denna verkar inte bli en remake, om man ska tro artikeln, utan berätta en helt ny historia, men med Tiana karaktären. Vi får hoppas att det kan tillföra något nytt och annorlunda, då jag personligen är upp över öronen trött på dessa undermåliga live action remakes av de tecknade klassikerna.
jag vå får hoppas det