Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sagostund med Nalle Puh

Startat av Kasper Westergren, 21 juli 2026 kl. 16:07:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kasper Westergren

När jag var mindre gick det en serie på Disney Junior som hette "Sagostund med Nalle Puh".  Det var typ en kille som gick och läste ur en bok. Någon måste hjälpa mig med rösten, för jag kan verkligen inte känna igen honom. Jag har funderat i flera år och aldrig kunnat räkna ut det. Jag kräver svar på en gång! Det går att se på YouTube!

MOA

Citat från: Kasper Westergren skrivet 21 juli 2026 kl. 16:07:10När jag var mindre gick det en serie på Disney Junior som hette "Sagostund med Nalle Puh".  Det var typ en kille som gick och läste ur en bok. Någon måste hjälpa mig med rösten, för jag kan verkligen inte känna igen honom. Jag har funderat i flera år och aldrig kunnat räkna ut det. Jag kräver svar på en gång! Det går att se på YouTube!
Frågade du inte om detta tidigare i ett ämne eller blandar jag ihop det med något annat nu?

BPS

Citat från: MOA skrivet 21 juli 2026 kl. 17:00:59Frågade du inte om detta tidigare i ett ämne eller blandar jag ihop det med något annat nu?
Flera tror jag

Kasper Westergren

https://youtu.be/uytyfhBqok0?is=UQFwQMGgTtmDfi-1

Jag kom precis på att jag glömt att länka videon, så jag gör det nu.