Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Dubbar du om 2 år?

Startat av Christian Hedlund, 21 oktober 2004 kl. 16:06:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Christian Hedlund

Citat från: Kloppstock skrivet  1 april 2006 kl. 22:53:35
Måhända  :-\  Jag lägger solklart din hemsida som nr:1 för ev framtida nyttobruk :D

har du imiterat i några officiella sammanhang vi hört? 

Imiterar du kändisar ochså?
senaste veckan har jag stjälv strykigt runt i kåken i Leif Silberskis onda skepnad ;D

Pratar du med mig nu?
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Kloppstock

Jo jag pratar med dig Christian, ursäkta mig

Jag misslyckas ständigt med konsten att lyckas citera dig så att det blir korrekt :-[

Men jag skall träna vidare :D

Peter

Citat från: Christian Hedlund skrivet  1 april 2006 kl. 19:57:53
Peter .. gillde din sida ... har du kollat in min?

Javisst! Själv har jag fortfarande en hel del att jobba på, sån tur att min rolige vän Simon i Brittanicum står till min tjänst.
----
Peter

Christian Hedlund

Citat från: Kloppstock skrivet  3 april 2006 kl. 13:42:35
Jo jag pratar med dig Christian, ursäkta mig

Jag misslyckas ständigt med konsten att lyckas citera dig så att det blir korrekt :-[

Men jag skall träna vidare :D

jag har imiterat Gollum på Mix Megapol. Adam & Gry i morgonshowen skickade olika kärleks ogram till varandra, du vet: Pussogram, chokladogram ... och jag var Adams Gollumogram till Gry ... :)

Men sen är det dåligt med imitationer ... jo .. jag var den amerikanska speakerrösten i en reklam för Bose ljudsystem i Skåne ...

Kan inte komma på mer tillfällen då jag imiterat andra röster ... men det finns flera då jag skapat röster .. :)
Christian Hedlund
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Christian Hedlund

Citat från: Peter Tägtström skrivet  6 april 2006 kl. 20:36:50

Javisst! Själv har jag fortfarande en hel del att jobba på, sån tur att min rolige vän Simon i Brittanicum står till min tjänst.

Haha .. Din sida är bra ... många röster.

Såg också att du kommer från mina hemtrakter ... :) Är uppvuxen i Vendelsö i Haninge .. ;)
Christian Hedlund
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Peter

Citat från: Christian Hedlund skrivet  7 april 2006 kl. 13:45:53

Såg också att du kommer från mina hemtrakter ... :) Är uppvuxen i Vendelsö i Haninge .. ;)

Ja, jag ser Vendelsö från mitt fönster, har precis flyttat till Skyttens Gata. :-)

Har bott här i tre år nu, trivs ganska bra trots att alla förvånat säger "bor du i Haninge?!". :-)

Din sida är najs, täcker det man behöver veta samtidigt som den är lättnavigerad.
----
Peter

Christian Hedlund

Citat från: Peter Tägtström skrivet  7 april 2006 kl. 17:22:11
Citat från: Christian Hedlund skrivet  7 april 2006 kl. 13:45:53

Ja, jag ser Vendelsö från mitt fönster, har precis flyttat till Skyttens Gata. :-)

Har bott här i tre år nu, trivs ganska bra trots att alla förvånat säger "bor du i Haninge?!". :-)

Din sida är najs, täcker det man behöver veta samtidigt som den är lättnavigerad.

Har bott i Haninge hela mitt liv .. ända fram till december 2005 då jag flyttade till Sollentuna med flickvännen.

Gick i Brandbergsskolan .. ;)

Gillade din videoklipp. det var kul.

Tack för berömmet om sidan.
Christian Hedlund
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Christian Hedlund

Peter ... nu har mina nya röstprov kommit upp .... Kolla in och berätta vad du tycker kära röstkollega! :D
Christian Hedlund
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Peter

Det var minsann en del sprutt i de där klippen! Krusty och trailer-rösten är klockrent framförda. Fler Simpsons du kan?
----
Peter

Christian Hedlund

Citat från: Peter Tägtström skrivet 21 april 2006 kl. 18:46:59
Det var minsann en del sprutt i de där klippen! Krusty och trailer-rösten är klockrent framförda. Fler Simpsons du kan?

Haha .. tack .... Mr. Burns, Smithers, Dr. Hibbert ... lite Flanders ... mycket Moe ... mycket Wiggum ... och .. Apu ... eeeh ... ja ... Krusty ... Det är väl det .. :)
Christian Hedlund
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Kodaq

Hej på er alla...jag e ny här och har länge velat bli dubbare till bl.a. disneyfilmer och sånt...
Detta forum verkar nog vara rätt ställe att få hjälp på. :)
Jag kan för det första inte såå mycket om dubbning och hur man nu skulle kunna få jobb som det. så kan någon lära mig lite mer? det vore väldigt tacksamt! ;D

Christian Hedlund

Jaha ... det har ju fasen gått två år sen tråden startades ,,, nej .. jag dubbar inte än. Ska slänga in ett ord med min kollega Annelie Berg nästa gång vi ses ... måste ju få fart på det här! :D
Christian Hedlund
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Igthorn

Minns inte när jag började läsa tråden men kan inte påstå att jag heller dubbar ännu. Min datormic låter förj*vligt så har inte vågat prova på något röstprov ännu, kanske kan funka om man lägger en sån här sil framför? De har väl nått liknande i dubbstudios för att få bort flåsljud?
Hur är det med Annelie förresten? Hon var väl mammaledig om jag inte minns fel?

Soscla

Citat från: Igthorn skrivet 17 november 2006 kl. 10:36:23
Hur är det med Annelie förresten? Hon var väl mammaledig om jag inte minns fel?
Jag minns också såna rykten! Inom parantes sagt
It's so fluffy I'm gonna die!

Soscla

Och appropå den aktuella tråden: nej, jag dubbar verkligen inte. Inte för två år sen, inte nu, antagligen inte om ytterligare två år heller. Måste bli av med gymnasiet först  :P
It's so fluffy I'm gonna die!