Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Kändisar som aldrig dubbat men som borde göra det

Startat av E, 7 januari 2019 kl. 22:10:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Lisa Nilsson borde dubba någon gång pga hennes otroliga röst.  ;D

gstone

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 15 december 2019 kl. 17:59:31
Med tanke på ditt beteende så tror inte jag att det kommer hända

BTW: HÅLL DIG TILL ÄMNET

Det här är helt klart person angrep och du sårar mina känslor !

Daniel, Snälla ta bort den här kommentaren den gör ONT !.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Elios

Citat från: gstone skrivet 15 december 2019 kl. 20:50:11
Det här är helt klart person angrep och du sårar mina känslor !

Daniel, Snälla ta bort den här kommentaren den gör ONT !.

Här är jag faktiskt beredd att hålla med dig. Det är ju inte särskilt kul att höra om man har en sådan dröm och att någon säger att det inte kommer att hända. Beror väl mer på om Erik Dahlberg tycker att du har sagt något likadant till någon.  :-\

Lilla My

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 15 december 2019 kl. 17:59:31
Med tanke på ditt beteende så tror inte jag att det kommer hända

Du skulle bli förvånad över hur många skådespelare som har en usel personlighet och beter sig som as och som fortfarande är hyllade skådespelare... ::)

E

Citat från: Lilla My skrivet 16 december 2019 kl. 18:03:31
Du skulle bli förvånad över hur många skådespelare som har en usel personlighet och beter sig som as och som fortfarande är hyllade skådespelare... ::)
Kan vi bara släppa det här och hålla oss till ämnet

gstone

För att åter gå till ämnet och sluta trakserar mig så äjer jag att Gunnel Samuelsson borde dubba någon gång.

Hon spelade Anne i Sommarnattens leende på  Norrköping-Linköping stadsteater  år 1974 och
Maria i West Side Story på samma teater två år tidigare och hon var med i Europapremiären av musikalen Familjen Addams  baserad på 60s TV-showen som i sin tur var baserad på en serie en rad serie stripp i tidningen  the New Yorker på 30-talet.

gstone

Anita Wall borde dubba igen, Tor hon inte gjord det sedan Tarzan 2 för över tio år sedan. Men jag kan ha fel. Vore ändå kul med henne i dubbning igen :D

Elios

Anton Ewald och Anton Hagman borde med dubba någon gång.  ;D

gstone

Hani Arrabi borde dubba.

Han är en musikalartist som var med i Cats på Växjö konserthus och West side Story på Växjö teater senast sågs han i TROLLFLÖJTEN på Göteborg Stadsteater.

Elios

Citat från: gstone skrivet 18 december 2019 kl. 06:47:22
Hani Arrabi borde dubba.

Han är en musikalartist som var med i Cats på Växjö konserthus och West side Story på Växjö teater senast sågs han i TROLLFLÖJTEN på Göteborg Stadsteater.

Har hon någon erfarenhet från någon film också eller så?  ::)

Oscar Isaksson

Citat från: Elios skrivet 18 december 2019 kl. 12:31:54
Har hon någon erfarenhet från någon film också eller så?  ::)
Vad menar du, det räcker väl att vara verksam på teater.

Elios

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 18 december 2019 kl. 12:46:06
Vad menar du, det räcker väl att vara verksam på teater.

Jag menar om personen ifråga också har medverkat i någon film!? Vad är det som är då konstigt med det!?  ???

gstone

Sesselja Mist Ólafsdóttir boerde dubba tycker jag.

Hon tillhör Teater Najkit.

Hon var med eras show Disney på Forellen så en roll en kommande Disney film skulle vara passande !

gstone

Jag tycker Walfrid Lindsgård borde dubba han är en skådespelare från småland och deltog i Folk och Rövare i Kamomilla stad som teater i eksjö och i i Company i regi av Ola Hörling  på på Högskolan för scen och musik år 2018 i Göteborg.

gstone

Julia Atterheim borde dubba någon film i framtiden

Julia är utbildad vid musikteaterskolan i Bjärnum och Julia undervisar också  i barndans & musikal.

Hon har varit med i Linneateaterns hyllade uppsättning av musikalen Annie.

Där hon spelade den nästa alltid secentjällade rollen av den elaka barnhems föreståndarinna Miss Hannigan.