Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Tillfälligt skräp (från Mulan-tråden)

Startat av clara liljeberg, 7 februari 2020 kl. 01:45:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Sabelöga

Houba !

Elios

clara liljeberg

jo men jag är lite grann tonåring och du kan sluta hitta på öknamn åt mig för det gör mig sårande och du kan väl säga till när den nya uppföljaren av mulan 3 kommer på bioduken med svenskt tal och att mushu ska med och kanske även hans nya flickvän som var en kvinnlig drake dessutom så att det blir en drakkärlekssaga då det inte finns nån drake i den nya mulan filmen. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Simon Axelsson

Citat från: clara liljeberg skrivet 23 februari 2020 kl. 07:12:24
jo men jag är lite grann tonåring och du kan sluta hitta på öknamn åt mig för det gör mig sårande och du kan väl säga till när den nya uppföljaren av mulan 3 kommer på bioduken med svenskt tal och att mushu ska med och kanske även hans nya flickvän som var en kvinnlig drake dessutom så att det blir en drakkärlekssaga då det inte finns nån drake i den nya mulan filmen. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Som det ser ut idag kommer det ingen Mulan 3 eller uppföljare till de äldre klassikerna överhuvudtaget. För att förverkliga dina drömmar, utan att behöva sitta och vänta på Disney gör något de med störst sannolikhet inte kommer göra, skulle du kunna skriva fan-fiction och på så sätt skulle ju "Mulan 3: En Drakkärlekssaga" finnas på sätt och vis.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Lilla My

Citat från: Elios skrivet 22 februari 2020 kl. 13:14:56
Menar mest att kan han kan alla räkna ut det.  ::)

Det betyder ju absolut ingenting om ingen vet vem fan du pratar om? lol

Sabelöga

Houba !

clara liljeberg

så du menar det inte blir någon ny uppföljare till äldre klassikerna din svikare och jag som skrev brev till de men det dyker inte upp nåt svar och du har inte ens bett om ursäkt till mig för att du har gett mig öknamn till mig att jag är en häst så nu är dubbningen till den nya mulan filmen över så nu gör jag slut med dig och från och med nu skriva brev till disney som kan förstå mig bättre än du.capice? :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Elios

Citat från: clara liljeberg skrivet 23 februari 2020 kl. 23:59:08
så du menar det inte blir någon ny uppföljare till äldre klassikerna din svikare och jag som skrev brev till de men det dyker inte upp nåt svar och du har inte ens bett om ursäkt till mig för att du har gett mig öknamn till mig att jag är en häst så nu är dubbningen till den nya mulan filmen över så nu gör jag slut med dig och från och med nu skriva brev till disney som kan förstå mig bättre än du.capice? :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Men snälla kan du sluta göra så många gråtsmileys!?  ::)

gstone

Det här har BLIVT RENT UT SAGT LÖLIGT !  :-\

Den här tråden är ju ett skämt nu  >:(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Lilla My

Citat från: clara liljeberg skrivet 23 februari 2020 kl. 23:59:08
nu gör jag slut med dig :'( :'( :'(

Ånej!  :'( Vilket drama! Simon, hur ska du kontra detta hjärtekrossande? Finns i chatten

Simon Axelsson

Citat från: Lilla My skrivet 24 februari 2020 kl. 17:35:11
Ånej!  :'( Vilket drama! Simon, hur ska du kontra detta hjärtekrossande? Finns i chatten

Märkte först inte att hon hade skrivit det, det måste väl ändå vara kriminalitet inblandat om jag inte ens vetat om att jag har ingått i något förhållande

Lilla My

Citat från: Simon Axelsson skrivet 24 februari 2020 kl. 17:53:18
Märkte först inte att hon hade skrivit det, det måste väl ändå vara kriminalitet inblandat om jag inte ens vetat om att jag har ingått i något förhållande

A crime to your heart!

Simon Axelsson

Citat från: Lilla My skrivet 24 februari 2020 kl. 19:07:51
A crime to your heart!

Undrar om jag inte skulle dragit ett sånt där "Uno reverse card" på henne, men det hade ju förstärkt hennes påstående om att vi varit ihop så det kanske inte skulle funkat jättebra. Men, men, nog om det här, dags att återgå till ämnet och sluta med alla dess svek, hot och ålderskriser

TonyTonka

Jag älskar den här tråden, den är nästan roligare ön Boxer-tråden.  ;D
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games