Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Toy Story 3

Startat av Elios, 16 oktober 2009 kl. 00:40:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Citat från: gstone skrivet 25 april 2020 kl. 17:19:38
JÄVLIGT TRIST ATT Guy del la Berg dog innan Toy Story 4 kom ut !!!!!!!!! :-\ :-\ :-\

Ole  är för un för rollen  !! >:(

Fast det finns ju inte direkt någon angiven ålder för Slinky.

gstone

Citat från: Elios skrivet 25 april 2020 kl. 17:21:42

Jag tycker jag borde låta äldre !!!!!!!!!!!!!!!! >:(  >:(

Jag tycker Ole var ett dåligt val >:(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Elios

Citat från: gstone skrivet 25 april 2020 kl. 17:39:32
Jag tycker jag borde låta äldre !!!!!!!!!!!!!!!! >:(  >:(

Jag tycker Ole var ett dåligt val >:(

Dem hittade ingen bättre kanske.   ???

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 25 april 2020 kl. 17:21:42
Kanske det men både på engelska och på svenska så har han ju bara spelats av äldre män

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 april 2020 kl. 19:46:46
Kanske det men både på engelska och på svenska så har han ju bara spelats av äldre män

Inget jag reagerat särskilt mycket på dock.
Han bör kanske ha spelats av någon äldre men Ole kan låta lite äldre tycker jag med.  ;D

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 26 april 2020 kl. 20:55:35
Inget jag reagerat särskilt mycket på dock.
Han bör kanske ha spelats av någon äldre men Ole kan låta lite äldre tycker jag med.  ;D
Rune Ek var 66 när han spelade Slinky
Guy de la Berg var 63 när han spelade Slinky första gången och Ole Ornered var runt 49 när han spelade Slinky första gången som dock inte var i Toy Story 4

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 april 2020 kl. 21:20:04
Rune Ek var 66 när han spelade Slinky
Guy de la Berg var 63 när han spelade Slinky första gången och Ole Ornered var runt 49 när han spelade Slinky första gången som dock inte var i Toy Story 4

Rune Ek (som enligt min uppsökning fortfarande är i livet) är också 8 år äldre än Guy De La Berg var när han levde, Guy blev bara 77 (skulle ha fyllt 78 bara fyra månader senare)...

Det vore förresten intressant att veta varför Rune Ek byttes ut i 2an, hade han förhinder, hamnade han i komflikt med Disney, valde han att sluta frivilligt eller var han inte längre godkänd av Disney för rollen? (han har nämligen varit med i Toy Story som enda dubbning)

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 april 2020 kl. 21:22:48
Rune Ek (som enligt min uppsökning fortfarande är i livet) är också 8 år äldre än Guy De La Berg var när han levde, Guy blev bara 77 (skulle ha fyllt 78 bara fyra månader senare)...

Det vore förresten intressant att veta varför Rune Ek byttes ut i 2an, hade han förhinder, hamnade han i komflikt med Disney, valde han att sluta frivilligt eller var han inte längre godkänd av Disney för rollen? (han har nämligen varit med i Toy Story som enda dubbning)

Jag gillar verkligen Rune Ek som Slinky. Tror att jag har röstat på honom som den bäste i rollen.  ;D

gstone

Citat från: Elios skrivet 27 april 2020 kl. 14:42:56
Jag gillar verkligen Rune Ek som Slinky. Tror att jag har röstat på honom som den bäste i rollen.  ;D

Ole var inte bra i rollen i mitt tycke

Men jag har bara gilla om mycket i en roll, så knappast förvånande !

Men alla röster i en film är sällan helt bra  :(

Och sådan tur var har Slinky inte allt fört mycket att göra i Fast i forntiden !!

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 27 april 2020 kl. 14:53:27
Ole var inte bra i rollen i mitt tycke

Men jag har bara gilla om mycket i en roll, så knappast förvånande !

Men alla röster i en film är sällan helt bra  :(

Och sådan tur var har Slinky inte allt fört mycket att göra i Fast i forntiden !!
Vem är din favorit Slinky?

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 april 2020 kl. 14:54:53
Vem är din favorit Slinky?

Guy och Rune är lika bra, Men Rune låter mer lik originalet, men bra minimalt mer  :D :D

Elios

Undrar varför inte Gabriel Odenhammar längre fick göra Andy eller om han bara inte ville längre!?  ???

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet  5 maj 2020 kl. 21:47:16
Undrar varför inte Gabriel Odenhammar längre fick göra Andy eller om han bara inte ville längre!?  ???

Han var väl i målbrottet!  ;)

gstone

Disneyfantasten