Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Eriks Dubbningskollage

Startat av E, 31 augusti 2019 kl. 15:31:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 juni 2020 kl. 23:10:30
Okej, tror du att du kommer att ha med legendarerna som Hans Lindgren, John Harryson, Olof Thunberg, Bert-Åke Varg, Stig Grybe, ect.?
Det kommer jag absolut att ha
Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 juni 2020 kl. 23:10:30
Och när tror du att du kommer att ha med fenomenet Andreas Nilsson?
Tycker ni jag ska räkna honom som KM eller Media Dubb?

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 juni 2020 kl. 23:17:13
Tycker ni jag ska räkna honom som KM eller Media Dubb?

MediaDubb, för han har ju dubbat hur mycket som helst!  :)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 juni 2020 kl. 23:18:35
MediaDubb, för han har ju dubbat hur mycket som helst!  :)
Då dröjer det nog ett litet tag

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 juni 2020 kl. 23:19:22
Då dröjer det nog ett litet tag

Tja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!  :)

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 14 juni 2020 kl. 22:47:55
Hur får du alla bilder ?

Man får leta på internet och fråga folk kanske söka på Facebook som jag gjorde för att hitta
Thomas Engelbrektssons foto

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 juni 2020 kl. 23:36:09

Man får leta på internet och fråga folk kanske söka på Facebook som jag gjorde för att hitta
Thomas Engelbrektssons foto

Kom att tänka på en sak; till vilken anledning tänkte du ta med Jan Modin? (själv är jag lite kluven till om jag räknar honom till KM eller Sun Studio)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 juni 2020 kl. 00:20:19
Kom att tänka på en sak; till vilken anledning tänkte du ta med Jan Modin? (själv är jag lite kluven till om jag räknar honom till KM eller Sun Studio)
Sun Studio tror jag hos KM har han mest dubbat filmer

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 juni 2020 kl. 00:44:20
Sun Studio tror jag hos KM har han mest dubbat filmer

Okej...

Vid KM, kommer du bara att ta med de typiska som var med på 1980-talet och tidigt 1990-tal (Anders Öjebo, Roger Storm, Monica Forsberg, Hasse Andersson, Ingemar Carlehed, Christel Körner, Bo Maniette, Bertil Engh, Ulf Källvik, Hans Gustafsson, Ulf Peder Johansson, Jan Koldenius, Birgitta Fernström, Peter Wanngren, Anna Nylén, Johanna Ljungberg) eller kommer du även att inkludera de som varit med i dubbningar på 1990-talet (Maria Kihl, Mariam Wallentin, Gunnar Uddén, Jasmine Wigartz-Göthman, Gunilla Orvelius, Eric Donell, Marie Kühler-Flack, Sofia Caiman, Katarina Hansson, Stefan Berglund, Kristin Westman, Hanna Storm-Nielsen, Meta Roos, ect.) & 2000-talet (Niclas Ekholm, Peter Kjellström, Jenny Wåhlander, Cecilia Milocco, Isabelle Moreau, ect.)?

Hur tänker du förresten med Liza Öhman och Åsa Bjerkerot? (själv räknar jag in bägge dessa hos KM, även om deras tidigaste dubbningar var hos Barrefelt)

Räknar du Johan Hedenberg hos KM Studio eller Media Dubb? (själv är jag lite kluven här, å ena sidan har han dubbat en hel del hos KM, men å andra sidan var hans tidigaste dubbningar utförda av Media Dubb plus att han också medverkat i massvis med dubbningar)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 juni 2020 kl. 08:08:40
Okej...

Vid KM, kommer du bara att ta med de typiska som var med på 1980-talet och tidigt 1990-tal (Anders Öjebo, Roger Storm, Monica Forsberg, Hasse Andersson, Ingemar Carlehed, Christel Körner, Bo Maniette, Bertil Engh, Ulf Källvik, Hans Gustafsson, Ulf Peder Johansson, Jan Koldenius, Birgitta Fernström, Peter Wanngren, Anna Nylén, Johanna Ljungberg) eller kommer du även att inkludera de som varit med i dubbningar på 1990-talet (Maria Kihl, Mariam Wallentin, Gunnar Uddén, Jasmine Wigartz-Göthman, Gunilla Orvelius, Eric Donell, Marie Kühler-Flack, Sofia Caiman, Katarina Hansson, Stefan Berglund, Kristin Westman, Hanna Storm-Nielsen, Meta Roos, ect.) & 2000-talet (Niclas Ekholm, Peter Kjellström, Jenny Wåhlander, Cecilia Milocco, Isabelle Moreau, ect.)?

Hur tänker du förresten med Liza Öhman och Åsa Bjerkerot? (själv räknar jag in bägge dessa hos KM, även om deras tidigaste dubbningar var hos Barrefelt)

Räknar du Johan Hedenberg hos KM Studio eller Media Dubb? (själv är jag lite kluven här, å ena sidan har han dubbat en hel del hos KM, men å andra sidan var hans tidigaste dubbningar utförda av Media Dubb plus att han också medverkat i massvis med dubbningar)
Jag kommer inkluderad de flestas stora

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 juni 2020 kl. 07:59:26

Dan Bratt

Fantomviruset (Scooby-Doo och Cyberjakten)

Professor Kalkyl (Tintin 1991)

Professor Utonium (Powerpuffpinglorna)

Lucky Luke (Bröderna Dalton På Rymmen)

Eric (Scooby-Doo och Cyberjakten)

Borgmästaren (Powerpuffpinglorna)

John (Wall-E)

Wabuu (Dingo Pictures)

Varföre är bra dubbar med Dingo picrures filmer ??? >:( >:(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 15 juni 2020 kl. 12:25:59
Varföre är bra dubbar med Dingo picrures filmer ??? >:( >:(

Va? Är inte de där bara hans största dubbroller eller nånting, hans mest kända?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 juni 2020 kl. 08:08:40
Okej...

Jag tycker Åsa Bjerkerot hör till Barrefel och Johan Hedenberg är en Media Dubb dubbare.

gstone

HOPPAS VERKLIGEN HAN GÖR Dubbningskollage för Niclas Ekholm, Peter Kjellström, Jenny Wåhlander, Cecilia Milocco, Isabelle Morea :D :D :D :D :D :D :D

gstone

Jag tycket att Maria Kihl, Mariam Wallentin, Gunnar Uddén, Jasmine Wigartz-Göthman, Gunilla Orvelius, Eric Donell, Marie Kühler-Flack, Sofia Caiman, Katarina Hansson, Stefan Berglund, Kristin Westman, Hanna Storm-Nielsen, Meta Roos alla borde få Dubbningskollage :D

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 juni 2020 kl. 00:20:19

Jag ser honom som en KM dubbare. ;D