Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Tom & Jerry

Startat av Scoobydoofan1, 21 mars 2020 kl. 14:44:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 16 april 2020 kl. 22:18:36
Är det bara jag eller finns det andra som tycker att Warner bros utnyttjar Tom och Jerry som dom håller på med Scooby doo franchisen? Ända skillnaden är att Scooby doo har gjort okej förutom dom nya filmerna och den nya serien gissa vem & va cool Scooby doo loch shaggy and Scooby get a clue.

NEJ  >:(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Är det bara jag eller finns det andra som tycker att Warner bros utnyttjar Tom och Jerry som dom håller på med Scooby doo franchisen? Ända skillnaden är att Scooby doo har gjort okej förutom dom nya filmerna och den nya serien gissa vem & va cool Scooby doo och shaggy and Scooby get a clue.
Man bör väl snarare se på det som att Warner Bros. vill hålla franchisen vid liv, genom att nyproducera både Tom & Jerry och Scooby-Doo. Dels av ekonomiska skäl, och dels för att Hanna-Barberas gamla produktioner fortfarande ska vara aktuella. Om det inte produceras något nytt av vare sig Tom & Jerry eller Scooby-Doo, så skulle naturligt intresset för de äldre produktionerna också sjunka, då nya generationer inte skulle känna till dem i samma utsträckning.

Så utifrån det bör man ändå vara tacksam för nysatsningar, trots att dessa (tyvärr) sällan kommer upp i samma klass som de gamla serierna och kortfilmerna.

gstone

Är det bara jag eller finns det andra som tycker att Warner bros utnyttjar Tom och Jerry som dom håller på med Scooby doo franchisen? Ända skillnaden är att Scooby doo har gjort okej förutom dom nya filmerna och den nya serien gissa vem & va cool Scooby doo och shaggy and Scooby get a clue.

Dom flesta dvd filmer med Tom & Jerry har varit bra eller åtmisonde okej, gillar även " gissa´vem" shaggy and Scooby get a clue. sök röv, Men många dom nya tom & Jerry sake4rna har varit okej som bil racing filmen.

Jag gillar det jag sett av Tom och jerry möter Sherlock Holmes , Några av scooby filmen har ju varit skräp men det finns några #gems" som Chill Out Scooby Doo och Scooby-Doo  och Samuraj svärdet !
Tom & Jerry har JU KLART SIG BRA mycket bättre ÄB sCOO-dOO i min åsikt.  Inget Tom & Jerry har ju kommit några möglet som vara Scoobby-Doo och monstret från mexico eller skit som  shaggy and Scooby get a clue.

Så Tom & Jerry har hållit kvalitet i mitt tyck, Gillar även Tom 6 Jerry tales "Okej" dom försöket återskapa orginal kortfilmerna någorlunda.

Så jag håller inte alls med .

gstone

Film skaparna har jobbat jätte hårt för att efterlikna dom gamla 2D Tecknad kortfilmerna av Hanna-Barbera det har dom själva sagt, jag har också sett koncept art, dom har verkligen ansträngt sig för att det ska bli bra  :D

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 29 augusti 2020 kl. 22:10:57
Mer som noll chans.
Jag undrar hur fan de kom på en sån här dålig idé de måste ju fan ha tagit någonting.

MOA

Hoppas de int blir Live Action!

Steffan Rudvall

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 30 augusti 2020 kl. 16:59:32
Tror inte det
Scooby Doo 3 som skulle ha samma samma skådespelare och regissör som de två första live-action filmerna lades ner så varför skulle inte den här kunna göra det

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 augusti 2020 kl. 17:20:58
Scooby Doo 3 som skulle ha samma samma skådespelare och regissör som de två första live-action filmerna lades ner så varför skulle inte den här kunna göra det
Den va väl int tillräckligt bra

MOA

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 15 september 2020 kl. 13:42:00
Vet nå nån vadå som pågår när det gäller tom och Jerry? Boomerang visar sällan dom gamla avsnitten och tydligen så är vissa scener bort klippta.
Copyright Problem?

MOA

Erika

Steffan Rudvall