Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Kändisar som aldrig dubbat men som borde göra det

Startat av E, 7 januari 2019 kl. 22:10:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Erika

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 september 2020 kl. 21:57:44
Och hon är 82-83 år gammal...

Vill även minnas hon har sagt i en intervju från 2017 (?) hennes röst har blivit mycket svag på äldre dar - så håll inte andan, Gstone...

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  2 september 2020 kl. 16:21:18
Glädje dödare ! >:(
Jag vill inte döda någon glädje Jag vill sprida glädje men det är ju sant det jag säger min vän man kan inte dubba från graven

gstone

gstone

Berit Carlberg ska dubba tycker jag ska dubba.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 augusti 2019 kl. 23:05:05
Vilka spelar de andra i den serien då? (dessa visades i olika säsonger i Sommarlov åren 2015, 2016, 2017 & 2018, men det verkar ha tagit slut detta år eftersom det inte visades några avsnitt i det programmet i år)

Vi kan utesluta Jonas Karlström, Kurt Löf, Alex & Carro Hermansson, Malin Olsson, Angelika Prick, Ayla Kabaca, Markus Granseth, Ylva Hällen, Sara Edwardsson, Alexandra Goncalves Alm, osv.

Vilka spelar Lazlo, Varmkorven, Agatha (ur "Spökjägarna"), osv.?  :)

Gammalt svar men jag lyckades idag (genom googling) att lista ut att spöket Lazlo spelas av Magnus Schmitz!

Däremot lyckades jag tyvärr inte lista ut vem som spelar Agatha...  :(

Gammalt svar, men fjolårets säsong av Mysteriet På Barnkanalen (med Izumi och Mitzu (stavning?) som de nya programledarna) sändes faktiskt direkt efter sista avsnittet av säsong 2 av Saibo, jag håller just på att följa den tredje säsongen, varav det sjätte avsnittet kommer att sändas redan på lördag i vanlig ordning...

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 september 2020 kl. 22:15:38
Gammalt svar men jag lyckades idag (genom googling) att lista ut att spöket Lazlo spelas av Magnus Schmitz!

Däremot lyckades jag tyvärr inte lista ut vem som spelar Agatha...  :(

Gammalt svar, men fjolårets säsong av Mysteriet På Barnkanalen (med Izumi och Mitzu (stavning?) som de nya programledarna) sändes faktiskt direkt efter sista avsnittet av säsong 2 av Saibo, jag håller just på att följa den tredje säsongen, varav det sjätte avsnittet kommer att sändas redan på lördag i vanlig ordning...

Ikväll lyckades jag lista ut vem det är som spelar Agatha, nämligen Bahareh Razekh Ahmadi!  :) (sökte nämligen upp henne och hon ser ut som Agatha, likheten är iallafall slående, snappade upp efter listorna jag skrev i "Saibo" tråden)

E

Glee-skådisen Lea Michele borde dubba tycker jag. Hon sjunger bra

gstone

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 19 september 2020 kl. 10:20:23
Glee-skådisen Lea Michele borde dubba tycker jag. Hon sjunger bra

Hon dubbade en Trollkarl från Oz film

Simon Axelsson

Citat från: MOA skrivet 19 september 2020 kl. 23:32:39
Tänk om Edward Blom dubbar

Ja, han har dykt upp i diverse serier, så passar han i rollen skulle jag inte ha något emot om han dubbar
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

MOA

Citat från: Simon Axelsson skrivet 19 september 2020 kl. 23:39:20
Ja, han har dykt upp i diverse serier, så passar han i rollen skulle jag inte ha något emot om han dubbar
Hoppas int att han gör de

Simon Axelsson

Citat från: MOA skrivet 19 september 2020 kl. 23:41:36
Hoppas int att han gör de

Varför inte? För udda röst? Jag skulle nog skrattat som fan om jag hörde honom i en dubbad film
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats