Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  5 oktober 2020 kl. 22:28:43
Kan man gnälla på att det inte finns någon som helst Blu-Rayreleaseinfo angående The King of Staten Island? Blir den årets Good Boys? Good Boys har ju dock svenska undertexter på inportutgåvan till skillnad från The King of Staten Island.
Gnäll på bara  :D :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Soscla

Jag vill bara åka till mina kamrater runt om i landet, men det går ju inte :( Gnäll gnäll, ingen social kontakt gnäll gnäll klättrar på väggarna.
It's so fluffy I'm gonna die!

Steffan Rudvall

Citat från: Soscla skrivet 10 oktober 2020 kl. 22:24:10
Jag vill bara åka till mina kamrater runt om i landet, men det går ju inte :( Gnäll gnäll, ingen social kontakt gnäll gnäll klättrar på väggarna.
Man får faktiskt göra resor inom Sverige

Lilla My

Citat från: Soscla skrivet 10 oktober 2020 kl. 22:24:10

Jag känner samma sak... Blir galen.

Soscla

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 oktober 2020 kl. 22:29:21
Man får faktiskt göra resor inom Sverige

Jag tycker inte nöjesresor är helt försvarbart riktigt än. Samt att jag bor i Uppsala där alla skitstudenter håller på att skapa en andra våg, så jag får väl hålla mig kvar här (även om jag inte umgås med studenter men...ändå)

gstone

Jag tycker Sussie Eriksson borde dubba mer ! :(

MOA

MOA

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 27 oktober 2020 kl. 16:21:06
Bra för mig att jag är så osocial för då slipper jag bli galen och klättra på väggarna och ta vaccinet.
För Corona?

Disneyfantasten

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 28 oktober 2020 kl. 11:40:36
Media/serier/filmer övertaget blir sämre i kvalité.
Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 28 oktober 2020 kl. 15:05:36
Det gör dom, dom nya filmer och serier är inre så bea som dom äldre. Dom flesta säger art dom är bra men dom är urusla.

Det är vad ni tycker, jag tycker att det är översvämmat med bra dubbningar, även om det ibland förekommit fall som inte varit så lyckade...

Soscla

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 27 oktober 2020 kl. 16:21:06
Bra för mig att jag är så osocial för då slipper jag bli galen och klättra på väggarna och ta vaccinet.

Då tar vi andra vaccinet för din skull så att du blir skyddad ändå  ;)

Soscla

Dags att börja paniksvettas inför valet imorgon! Och vi får väl inte veta resultatet förrän onsdag, toppen... Undrar hur många upplopp det blir efteråt, stön.

MOA

Citat från: Soscla skrivet  2 november 2020 kl. 16:01:22
Dags att börja paniksvettas inför valet imorgon! Och vi får väl inte veta resultatet förrän onsdag, toppen... Undrar hur många upplopp det blir efteråt, stön.
hopaps Trump förlorar

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  2 november 2020 kl. 22:17:16
Får man prata om global värmning?
Ja, det får man.

Men är det mer än bara enstaka kommentarer är det kanske bättre att skapa en ny tråd om det; beroende på hur mycket du vill ta upp. Global uppvärmning är ju trots allt ett omfattande ämne. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 november 2020 kl. 00:19:49
Ja, det får man.

Men är det mer än bara enstaka kommentarer är det kanske bättre att skapa en ny tråd om det; beroende på hur mycket du vill ta upp. Global uppvärmning är ju trots allt ett omfattande ämne. :)

Det är sant.