Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Steffans Dubbningskollage

Startat av Steffan Rudvall, 10 juli 2020 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 20 december 2020 kl. 05:57:01
Funderar lite på om jag skulle börja med dubbningskollage!? Hade ni velat se det?
Dock så behöver jag få tid till det med men då måste ju också som sagt det lösas lite med så det går att lägga upp här osv.
Men jag tänker liksom då inte köra på om det bara är en som har varit med i en ända dubbning för då tycker jag inte att det känns som ett kollage!  ::)

Jag vill väldigt gärna se dem!  :)

MOA

Citat från: Elios skrivet 20 december 2020 kl. 05:57:01
Funderar lite på om jag skulle börja med dubbningskollage!? Hade ni velat se det?
Dock så behöver jag få tid till det med men då måste ju också som sagt det lösas lite med så det går att lägga upp här osv.
Men jag tänker liksom då inte köra på om det bara är en som har varit med i en ända dubbning för då tycker jag inte att det känns som ett kollage!  ::)
Ja de skulle vart intressant

Anders

Jag hade problem att ladda upp de flesta av mina kollage när de var av PNG-format, men det fungerade bättre när jag sparade om dem i JPEG-format. Prova det om det inte löser sig.
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

Steffan Rudvall

Citat från: Anders skrivet 20 december 2020 kl. 18:46:26
Jag hade problem att ladda upp de flesta av mina kollage när de var av PNG-format, men det fungerade bättre när jag sparade om dem i JPEG-format. Prova det om det inte löser sig.
Kollagen är i JPG-format

Steffan Rudvall

Steffan Rudvall

Jag har uppdaterat kollaget med Thomas Engelbrektsson så jag ska försöka få upp det.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 december 2020 kl. 21:15:18
Jag har uppdaterat kollaget med Thomas Engelbrektsson så jag ska försöka få upp det.
Läggs de upp ikväll?

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 21 december 2020 kl. 17:43:36
Läggs de upp ikväll?
Jag har provat men tyvärr går det inte att få upp det.

Steffan Rudvall

Ett kollage med Anja Schmidt kan komma senare idag eller imorgon.

Adam Larsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 december 2020 kl. 15:08:32
Har det mer karaktärer än Disneyfantastens?

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 december 2020 kl. 16:16:43
Ja.

Om det har det så kanske du kan ge mig bilder på de karaktärer som inte är med på mitt så kan jag uppdatera både det och flera andra 11-15 januari!  :)

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 december 2020 kl. 15:08:32
Har du flera personer planerade?

Elios

Hur gör du med såna som bara har typ en roll?
Är det lönt att ha med dem ändå?^^
Nu vet inte vart den är placerad men har du gjort Tommy Nilsson så du skulle kunna ta upp den snabbt här isåfall?^^