Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Hade inte direkt någon planerad bild, fick då bli random med att Mario sover, av någon anledning... (Förresten, ledsen om MOA planerade denna i någon utav månaderna till denna året...)

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 juni 2025 kl. 11:11:01Första bilden på en powerup är vingarna från Super Mario 64, är inte så använd efter dess
Den påminner mig om Asterix.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 juni 2025 kl. 00:26:33Hade inte direkt någon planerad bild, fick då bli random med att Mario sover, av någon anledning... (Förresten, ledsen om MOA planerade denna i någon utav månaderna till denna året...)
Den hade jag faktiskt inte planerat så nu hade du tur Skokaka!
Citat från: Skokaka skrivet  2 juni 2025 kl. 00:27:29Den påminner mig om Asterix.
Med vingarna? Aldrig gjort den kopplingen tidigare & det är säkert bara en coincidens

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 juni 2025 kl. 23:31:24Den hade jag faktiskt inte planerat så nu hade du tur Skokaka!Med vingarna? Aldrig gjort den kopplingen tidigare & det är säkert bara en coincidens
Ja, just därför.

gstone

För att jag gillar affischen, den ser väldigt cool ut
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

moviefan

Bytte till Frost, för att den filmen är en given favorit.  ;)