Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nilsson

Citat från: MOA skrivet 22 september 2025 kl. 23:31:20Klassiker & min favorit karaktär, kunde inte gjort det bättre själv
Mikael Roupé. Det är nåt särskilt med rösten också. Dom andra i gänget var Stefan Frelander.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Nilsson skrivet 23 september 2025 kl. 00:46:08Mikael Roupé. Det är nåt särskilt med rösten också. Dom andra i gänget var Stefan Frelander.
Älskar honom & var kär i honom...LoL

Nilsson

Citat från: MOA skrivet 23 september 2025 kl. 23:30:47Älskar honom & var kär i honom...LoL
Hans röst är nostalgi. Typiskt gamla cartoon network, och hans röst som jag saknar det. Visst var hans röst med i pauserna, jag har för mig det?

Skokaka

Citat från: Nilsson skrivet 24 september 2025 kl. 00:07:27Hans röst är nostalgi. Typiskt gamla cartoon network, och hans röst som jag saknar det. Visst var hans röst med i pauserna, jag har för mig det?
Ja, det var han. ;)

Nilsson

Citat från: Skokaka skrivet 25 september 2025 kl. 22:48:06Ja, det var han. ;)
Så var det. Jag tror jag fortsätter att säga cartoon network skulle inte vara samma sak utan Mikael Roupé, Stefan Frelander eller Thomas Engelbrektson. Så är det bestämt om jag inte glömt någon. :)

gstone

MOA

Så här såg Fuskgubben ut i Super Mario Kart som är 33 år idag. Svåraste Mario Kart spelet, enda Mario Kart spelet som jag inte klarat av

Skokaka

På grund utav Halloween så vore Bowser ett passande läge.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 oktober 2025 kl. 01:29:27På grund utav Halloween så vore Bowser ett passande läge.
Jag som såg Mario Filmen förra lördagen, älskar Bowser

gstone

Lillefot

Citat från: Skokaka skrivet  2 oktober 2025 kl. 01:29:27På grund utav Halloween så vore Bowser ett passande läge.
Underbart val, plus att Bowser även lyckas vara rolig.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

moviefan

Fixade nyss en halloween bild, för att det är snart halloween.  ;)