Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Coronaviruset

Startat av gstone, 16 mars 2020 kl. 17:09:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Axelsson

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 19 september 2020 kl. 20:21:40
Du är tonåring inget tilltalar dig

Det där var, ska man verkligen uttrycka sig så, fördomsfullt. Det finns en hel del som tilltalar mig, men inte just de två.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Mathilda Gustafsson

Citat från: Simon Axelsson skrivet 19 september 2020 kl. 20:31:36
Det där var, ska man verkligen uttrycka sig så, fördomsfullt. Det finns en hel del som tilltalar mig, men inte just de två.
Det var inte seriöst

Simon Axelsson

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 19 september 2020 kl. 20:59:35
Det var inte seriöst

Okej... inte lätt för mig att uppfatta på ett forum, det framgår ju inte som särskilt skämtsamt

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet 19 september 2020 kl. 21:02:26
Det framgår ju inte som särskilt skämtsamt
Antagligen har ni inte samma humor

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 september 2020 kl. 21:03:28
Antagligen har ni inte samma humor

Kanske det, men det är ju mycket enklare att förstå om det är på skämt eller ej om man hör personens tonfall, håller ni inte med?

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet 19 september 2020 kl. 21:12:10
Kanske det, men det är ju mycket enklare att förstå om det är på skämt eller ej om man hör personens tonfall, håller ni inte med?
Ja visst det har du rätt i

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 19 september 2020 kl. 21:12:10

Utan tvekan!

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 20 september 2020 kl. 17:26:52
Kommer alla dö ?
Nej det kommer de inte :) man måste se allt från den ljusa sidan
Citat från: gstone skrivet 20 september 2020 kl. 17:26:35
SLUTA gör mig ledsen  :-\ :'( :'(
Ta det lugnt :) Man måste se allt från den ljusa sidan :)

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 20 september 2020 kl. 22:11:44
Ska jag bara lägga  mig ner och dö !!!!!!!!!!!! :-\ :-\ :-\ :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Det ska du absolut inte allt kommer bli bra igen I sinom tid :) Jag har sagt det förut men jag säger det igen Man måste se allt från den ljusa sidan :)

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 september 2020 kl. 22:15:11
Det ska du absolut inte allt kommer bli bra igen I sinom tid :) Jag har sagt det förut men jag säger det igen Man måste se allt från den ljusa sidan :)

Jag håller till 100% med dig!  ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 20 september 2020 kl. 22:11:44
Ska jag bara lägga  mig ner och dö !!!!!!!!!!!! :-\ :-\ :-\ :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Kan du inte försöka få lite perspektiv på det här...? Det finns faktiskt viktigare saker här i världen än biopremiärer...

Och även fast det är tråkigt när filmer skjuts upp, är jag övertygad om att det fortfarande finns tillräckligt med filmer och serier via streamingtjänster, DVD/Blu-Ray, TV-kanaler och bio för att hålla sig sysselsatt i väntan på storfilmerna man längtar efter.

Missförstå mig inte nu - jag tycker också det är tråkigt när man måste vänta på filmer som man sett fram emot, men att behöva vänta några månader på specifika filmer är knappast jordens undergång, och jätteallvarligt är det faktiskt inte...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 21 september 2020 kl. 01:59:01
Kan du inte försöka få lite perspektiv på det här...? Det finns faktiskt viktigare saker här i världen än biopremiärer...

NEJ DET FINNS DET INTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gstone

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 21 september 2020 kl. 01:59:01

DU ÄR DUM !!!!!!!!!!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:(