Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Anders M Olsson skrivet 10 augusti 2025 kl. 09:29:53Jag försöker undvika Malmö helt så länge Malmöfestivalen pågår. Det är alldeles för stökigt för min smak. Trafikavstängningar och flyttade busslinjer och hållplatser gör att man aldrig vet om man kan komma fram som man hade tänkt sig. Att försöka köra bil i Malmös centrum är bara inte att tänka på.

Att Timbuktu spelar är ännu en orsak för mig att hålla mig därifrån. :)
Folkmassan när Timbuktu spelade var ingenting emot när Nancy Ajram spelade i söndags hela Stortorget var fullt av folk och ännu fler i de anslutande gatorna och gränderna

Mathilda Gustafsson

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  9 augusti 2025 kl. 02:44:23Malmöfestivalen såklart jag nämnde ju Timbuktu. Konstant festande mellan 8-15 augusti.

Pernilla Wahlgren är på scen nu riktigt bra men Piccadilly Circus har blivit lägre

gstone

Jag vill gnälla på att Per Myrberg and Gunvor Pontén är döda och inte kan duuba längre :'(  :'(

Jag önskar dom fortfarande var vid lov och dubbade :-\ :-\ :-\ :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 17 augusti 2025 kl. 16:31:12Jag vill gnälla på att Per Myrberg and Gunvor Pontén är döda och inte kan duuba längre :'(  :'(

Jag önskar dom fortfarande var vid lov och dubbade :-\ :-\ :-\ :'(
Samt;

- Hans Lindgren

- Charlie Elvegård

- Guy De La Berg

- Gunnar Ernblad

- Liza Öhman

- Jan Koldenius

- Allan Svensson

- Johannes Brost

- Kenneth Milldoff

- Lars Dejert

- Mona Seilitz

(kommer kanske på fler senare)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 augusti 2025 kl. 17:18:33Samt;

- Hans Lindgren

- Charlie Elvegård

- Guy De La Berg

- Gunnar Ernblad

- Liza Öhman

- Jan Koldenius

- Allan Svensson

- Johannes Brost

- Kenneth Milldoff

- Lars Dejert

(kommer kanske på fler senare)
Nu är det 10 år sedan Kenneth Milldoff dog, måste hylla honom nästa månad

gstone

Citat från: MOA skrivet 17 augusti 2025 kl. 17:29:21Nu är det 10 år sedan Kenneth Milldoff dog, måste hylla honom nästa månad
Han hade en väldigt mäktig röst
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Är det bara jag eller vägrar Youtube videor att ladda? För övrigt har vi gnällt till 200 sidor

Tintin

Citat från: MOA skrivet 18 augusti 2025 kl. 20:03:06Är det bara jag eller vägrar Youtube videor att ladda? För övrigt har vi gnällt till 200 sidor
Varit lite segt ikväll (med videos som tagit lång tid att starta och hängt sig). Ser nu när det rullar på lite bättre att de har uppdaterat spelaren.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 18 augusti 2025 kl. 20:03:06Är det bara jag eller vägrar Youtube videor att ladda? För övrigt har vi gnällt till 200 sidor
Jag hade också denna problemet först tills det blev som vanligt igen. Kanske det var något på tok?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 18 augusti 2025 kl. 21:16:35Jag hade också denna problemet först tills det blev som vanligt igen. Kanske det var något på tok?
Ett fel uppstod, inträffar aldrig. Såg det säkert för evigheter sedan

Mathilda Gustafsson

De har förstört tallriken och det kommer ta typ runt en miljon att laga

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 22 augusti 2025 kl. 19:52:15De har förstört tallriken och det kommer ta typ runt en miljon att laga
Vad var det för värdefull tallrik som for i golvet?

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet 22 augusti 2025 kl. 20:00:52Vad var det för värdefull tallrik som for i golvet?
Va? Tallriken kan väl inte fara i golvet

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 22 augusti 2025 kl. 20:18:42Va? Tallriken kan väl inte fara i golvet
Fara i golvet så den spricker är inte så könstigt va?

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet 22 augusti 2025 kl. 20:30:42Fara i golvet så den spricker är inte så könstigt va?
Vadå fara i golvet så att den spricker? Den kan väl inte spricka och vadå för golv