Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Oscar Isaksson

Citat från: Benkt skrivet Idag kl. 20:32:08Jag har svårt för Ploppsi. Han har massor av saker, men det är en enorm röra, halva butiken går inte ens att komma åt för det står saker i vägen och INGENTING har priser. Han skulle behöva en fyra gånger så stor butik, och då har han dessutom ett lager nånstans...
Jo detta låter bekant. Någon har även muttrat något litet om att ägaren ska ha varit smått otrevlig när det har frågats om något, misstänker att det inkluderar priserna på varor...
Jag har bara stoppat in huvudet där någon gång och vänt i dörren för längre kom jag inte. ::)

MOA

Citat från: Oscar Isaksson skrivet Idag kl. 21:57:07Jo detta låter bekant. Någon har även muttrat något litet om att ägaren ska ha varit smått otrevlig när det har frågats om något, misstänker att det inkluderar priserna på varor...
Jag har bara stoppat in huvudet där någon gång och vänt i dörren för längre kom jag inte. ::)
Inget ställe man vill besöka i framtiden, hoppas att jag aldrig stöter på affären vart jag än går

Will Siv

Citat från: Oscar Isaksson skrivet Idag kl. 17:04:15En del har varit lite negativa Ploppsi av olika anledningar har jag hört, vet inte helt varför. Så det är väldigt välkommet att det öppnat fler retrobutiker runt Örebro.
Citat från: Benkt skrivet Idag kl. 20:32:08Jag har svårt för Ploppsi. Han har massor av saker, men det är en enorm röra, halva butiken går inte ens att komma åt för det står saker i vägen och INGENTING har priser. Han skulle behöva en fyra gånger så stor butik, och då har han dessutom ett lager nånstans...
Citat från: Oscar Isaksson skrivet Idag kl. 21:57:07Jo detta låter bekant. Någon har även muttrat något litet om att ägaren ska ha varit smått otrevlig när det har frågats om något, misstänker att det inkluderar priserna på varor...
Citat från: MOA skrivet Idag kl. 22:02:14Inget ställe man vill besöka i framtiden, hoppas att jag aldrig stöter på affären vart jag än går
Jag har faktiskt varit dit 2 gånger nu och sååå dåligt är det väl inte, ja det är för mycket som står framme och knappt nåt är prismärkt.

Men jag upplevde inget sämre bemötande (fast jag stör mig på när anställda hejar på en eller går fram till en istället för att lämna kunderna i fred, men det är jag) och när jag behövde lämna tillbaka en DVD box med en trasig skiva fick ett prisavdrag på en annan.
- what.