Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Der,är ju lite tråkigt att Oscar Harrysson dubbar hela tiden dubbar typ aldrig hans Pappa Peter Harrysson något nu för tiden 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 14:27:22Der,är ju lite tråkigt att Oscar Harrysson dubbar hela tiden dubbar typ aldrig hans Pappa Peter Harrysson något nu för tiden
Peter är väl å andra sidan knappt med i någonting nuförtiden, så det är ju inte alls unikt för just dubbning. Den senaste skådespelarinsatsen jag kan hitta från honom var i den svenska filmen Bröllop, begravning och dop - Filmen 2021, och det var väl kanske främst för att han var med i TV-serien innan.

Enligt den här intervjun från Hänt, publicerad för några veckor sedan, verkar han helt ha dragit sig tillbaka från skådespelaryrket nuförtiden:
https://www.hant.se/noje/peter-harryson-om-att-aldras-kroppen-hanger-inte-med/11473534