Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 20 oktober 2023 kl. 20:32:18Nu verkar det tydligen som om Asha kankse dubas av en vanlig person på svenska ! >:(

Detta enligt mig är oacceptabelt !

När de gäller stådan stor ock btydlsefull roll som Princcsan i Disneys animerad musikal som fira deras 100 års jubileum går detta helt änklet inte !!! >:( >:(

Särkilt eftersom Ariana DeBose spelar rollen på orginalspråket !!!!

Något måste göras !

Så här kan det inte vara
Jag antar att du talar om Yamineth Dyall som ju är en mycket bra sångerska så jag förstår inte riktigt varför du gnäller dessutom är ju ingenting faställt officiellt ännu.

Sen undrar jag vad hennes jobb har att göra med hennes karriär inom sång. Det enda jag skrev var ju att jag inte kan hitta officiella musiksläpp och att hon bör ha något annat jobb.

gstone

Det är trist när skådspelare jag tycker om slutsr dubba :(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Mathilda Gustafsson

Varför kan man inte se kontoret någonstans?!!

Mathilda Gustafsson

Citat från: Marcusen skrivet 29 oktober 2023 kl. 16:37:09https://www.netflix.com/se/title/70136120?
Den där amerikanska ripoffen vill man ju inte se!

Det ska ju vara den svenska versionen med Ove Sundberg för jag skrev ju kontoret!

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 29 oktober 2023 kl. 17:06:09Den där amerikanska ripoffen vill man ju inte se!

Det ska ju vara den svenska versionen med Ove Sundberg för jag skrev ju kontoret!
Säsong 1 finns på Blu-Ray och DVD medans säsong 2 bara verkar finnas på DVD.

gstone

Alldles för få japanska animerad filmer dubbas till svenska !!

Undetexter går för fort :(

gstone

Allt är skit 🤬🤬🤬🤬🤬🤬❗️

gstone

JÄVLA DATORN 🤬🤬🤬🤬🤬❗️❗️❗️❗️❗️

Lilla My

MOA

Citat från: gstone skrivet  5 november 2023 kl. 20:18:20JÄVLA DATORN 🤬🤬🤬🤬🤬❗️❗️❗️❗️❗️
Men ta bort filmen om du inte kan få över den till datorn!GOODBAJS!

gstone

Citat från: MOA skrivet  5 november 2023 kl. 21:39:49Men ta bort filmen om du inte kan få över den till datorn!GOODBAJS!
Ta bort ?

MOA

Citat från: gstone skrivet  6 november 2023 kl. 14:09:18Ta bort ?
Från ett skitkönstigt SMS jag skrev till min kompis halv 2 på natten för 5 år sen

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  6 november 2023 kl. 14:31:37Från ett skitkönstigt SMS jag skrev till min kompis halv 2 på natten för 5 år sen
Varför lägger du ut gamla SMS som inlägg?

MOA