Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 22 augusti 2025 kl. 20:49:42Vadå fara i golvet så att den spricker? Den kan väl inte spricka och vadå för golv
Hur förstördes tallriken då?

BPS

Citat från: MOA skrivet 22 augusti 2025 kl. 21:00:58Hur förstördes tallriken då?
Jag tror Mathilda menar Tallriken i Pildammsparken i Malmö och ingen faktiskt tallrik. Tallriken är en slags rund park i Pildammsparken där man haft en festival som förstört gräsmattan.

MOA

Citat från: BPS skrivet 22 augusti 2025 kl. 21:36:48Jag tror Mathilda menar Tallriken i Pildammsparken i Malmö och ingen faktiskt tallrik. Tallriken är en slags rund park i Pildammsparken där man haft en festival som förstört gräsmattan.
Kunde inte jag fatta när jag aldrig bott eller varit i närheten av Malmö, tack för förklaringen

Monsieur Hulot

Det som gjort mig en aning förgrymmad är att vädret inte verkar vilja bestämma sig. Hemma i Göteborg där jag bor är prognosen jättekonstig ??? Ibland är det soligt, ibland ösregn, ibland mulet, ibland helt vanlig luft. Man vet med andra ord inte exakt när man kan ta sig en promenad med sådana konstiga prognoser!

Men som tur finns det ju en del saker man kan göra när det regnar; titta på TV eller lyssna på radio (ja, lite gammaldags men det kan vara bra att ha ibland).

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet 22 augusti 2025 kl. 23:54:18Det som gjort mig en aning förgrymmad är att vädret inte verkar vilja bestämma sig. Hemma i Göteborg där jag bor är prognosen jättekonstig ??? Ibland är det soligt, ibland ösregn, ibland mulet, ibland helt vanlig luft. Man vet med andra ord inte exakt när man kan ta sig en promenad med sådana konstiga prognoser!

Men som tur finns det ju en del saker man kan göra när det regnar; titta på TV eller lyssna på radio (ja, lite gammaldags men det kan vara bra att ha ibland).
Är man som jag spelar man spel på TV eller dator. Radio är bara onödig, lika onödig som att titta på TV

MOA

Bubsy Legacy är något som existerar *Skjut mig i huvudet*

gorehound

Citat från: MOA skrivet 23 augusti 2025 kl. 23:32:54Bubsy Legacy är något som existerar *Skjut mig i huvudet*
Bubsy 4D också, lite roligt att Bubsy får en bättre behandling än t.ex Banjo & Kazooie 😂

MOA

Citat från: gorehound skrivet 24 augusti 2025 kl. 00:30:10Bubsy 4D också, lite roligt att Bubsy får en bättre behandling än t.ex Banjo & Kazooie 😂
När det finns många andra bortglömda spelkaraktärer som kan återvända, vad hände med Earthworm Jim?

MOA

Fuskgubben slog 5 tvåor på första kastet i Yatzy, vilken Fuskgubbe!

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 24 augusti 2025 kl. 21:01:44Fuskgubben slog 5 tvåor på första kastet i Yatzy, vilken Fuskgubbe!
Första gången som du spelar mot Mario som inte är Go Fish?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 24 augusti 2025 kl. 23:17:05Första gången som du spelar mot Mario som inte är Go Fish?
Farsan spelade & han förlorade, Fuskgubben spelade däremot dåligt i andra omgången

BPS

Idag har man hållt lektion för spöken, mänskliga elever fanns det i alla fall inga videon är tagen 08:57 lektionen började 08:10.

MOA

Citat från: BPS skrivet 25 augusti 2025 kl. 16:48:03Idag har man hållt lektion för spöken, mänskliga elever fanns det i alla fall inga videon är tagen 08:57 lektionen började 08:10.

404 File Not Found, läskig video

Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet 25 augusti 2025 kl. 16:48:03Idag har man hållt lektion för spöken, mänskliga elever fanns det i alla fall inga videon är tagen 08:57 lektionen började 08:10.
Har du fått någon förklaring till varför? Var alla sjuka, skolkade alla eller vad...?

Citat från: MOA skrivet 25 augusti 2025 kl. 17:01:40404 File Not Found, läskig video
Den fungerar bra för mig i alla fall.

Prova att tömma cachen i webbläsaren och tvinga uppdatering genom att hålla nere Ctrl och trycka Uppdatera (eller F5) - det här kan vara en biverkning av att hårddiskutrymmet på servern tog slut tidigare idag. :)

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 augusti 2025 kl. 20:47:21Har du fått någon förklaring till varför? Var alla sjuka, skolkade alla eller vad...?
Den fungerar bra för mig i alla fall.

Prova att tömma cachen i webbläsaren och tvinga uppdatering genom att hålla nere Ctrl och trycka Uppdatera (eller F5) - det här kan vara en biverkning av att hårddiskutrymmet på servern tog slut tidigare idag. :)
Nu gick den att se, ett tomt klassrum. Inget könstigt med det