Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Steffans egna "Vem är bäst?"

Startat av Steffan Rudvall, 26 juli 2020 kl. 20:34:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 maj 2021 kl. 15:14:49
Jag är osäker på om den Ica Maxi i Västra Hamnen fortfarande säljer dvd-skivor men om den gör det så borde den finnas även där.

Jag kan bekräfta att de fortfarande säljer DVD & Bluray för jag brukar handla där då och då... (fast de har flyttat om på avdelningarna så de står inte på samma avdelning som förut)

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 20 maj 2021 kl. 15:20:19
Så du bor i den där höga snurriga saken?

Du tänker alltså på Turning Torso!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 maj 2021 kl. 15:22:37
Jag kan bekräfta att de fortfarande säljer DVD & Bluray för jag brukar handla där då och då... (fast de har flyttat om på avdelningarna så de står inte på samma avdelning som förut)
Det var positivt för flera olika butiker har slutat med det nämligen. Jag har inte så bra koll på just den butiken, Är det en stor filmavdelning de har?

Mathilda Gustafsson

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 20 maj 2021 kl. 15:25:12
Ja exakt! Hur är Utsikten därifrån?
Det finns fler byggnader än bara Turning Torso i Västra Hamnen. Jag antar att Disneyfantasten inte bor i Turning Torso...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 maj 2021 kl. 15:24:32
Det var positivt för flera olika butiker har slutat med det nämligen. Jag har inte så bra koll på just den butiken, Är det en stor filmavdelning de har?

Inte så stor, men den syns om man kollar...

Är du säker på att du kollat tillräckligt noga?

Annars kan jag framöver köpa den i bl.a. Elgiganten!  :)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 maj 2021 kl. 15:27:13
Inte så stor, men den syns om man kollar...

Är du säker på att du kollat tillräckligt noga?

Annars kan jag framöver köpa den i bl.a. Elgiganten!  :)
Om jag ska köpa någon film i butik blir det oftast Ica Maxi vid Cypressvägen eftersom att den ligger ganska nära mitt jobb så jag har liksom dålig koll på resten av butikerna.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 maj 2021 kl. 15:26:07
Det finns fler byggnader än bara Turning Torso i Västra Hamnen. Jag antar att Disneyfantasten inte bor i Turning Torso...

Precis, det är inte där jag bor, men jag ser den väldigt ofta för den är hög!  :)

Förresten så borde vi hålla oss till ämnet...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 maj 2021 kl. 15:59:44
Förresten så borde vi hålla oss till ämnet...
Jag försöker göra Shaggy men först måste jag hitta några gamla vhs-band.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 maj 2021 kl. 17:13:57
Jag försöker göra Shaggy men först måste jag hitta några gamla vhs-band.

Där flera av rösterna förekommer...?

Om det underlättar finns annars ett klipp på YouTube där TonyTonka slängt upp flera av Shaggys svenska röster!;  :)

www.youtube.com/watch?v=a18-H3hRMnY

Och innan du kör Velma så är här ett klipp på flera av hennes svenska röster, också uppladdad av Tony!;  :)

www.youtube.com/watch?v=fPscDJ3xApE

Tyvärr verkar det inte finnas några klipp med Daphnes eller Freds svenska röster på YouTube...  :(

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 maj 2021 kl. 17:35:12
Där flera av rösterna förekommer...?

Om det underlättar finns annars ett klipp på YouTube där TonyTonka slängt upp flera av Shaggys svenska röster!;  :)

www.youtube.com/watch?v=a18-H3hRMnY

Och innan du kör Velma så är här ett klipp på flera av hennes svenska röster, också uppladdad av Tony!;  :)

www.youtube.com/watch?v=fPscDJ3xApE

Tyvärr verkar det inte finnas några klipp med Daphnes eller Freds svenska röster på YouTube...  :(

Så Steffan, vad har du att säga om mitt underlättande?  :)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 maj 2021 kl. 18:43:52
Så Steffan, vad har du att säga om mitt underlättande?  :)
Tyvärr måste jag säga att jag redan visste om dessa klipp.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 maj 2021 kl. 18:56:49
Tyvärr måste jag säga att jag redan visste om dessa klipp.

Men så bra, då löser det sig!  :) (varför säger du förresten tyvärr? Vad är det för fel med att veta om dessa klipp? Hur länge har du vetat om dem?)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 maj 2021 kl. 18:59:23
Men så bra, då löser det sig!  :) (varför säger du förresten tyvärr? Vad är det för fel med att veta om dessa klipp? Hur länge har du vetat om dem?)
Jag sa tyvärr för att jag redan visste om klippen som du trodde det skulle underlätta för mig.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 maj 2021 kl. 19:01:03
Jag sa tyvärr för att jag redan visste om klippen som du trodde det skulle underlätta för mig.

På vilket sätt skulle inte klippen underlätta för dig? Nu förstår jag inte...  ???

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 maj 2021 kl. 19:06:23
På vilket sätt skulle inte klippen underlätta för dig? Nu förstår jag inte...  ???
För att jag tänkte släppa alla karaktärerna scooby-doo karaktärerna samtidigt, Jag har redan koll på Scooby-Doo, Shaggy, Fred, Daphne och Velma. Jag behöver nu är att lyssna på karaktärer vars röster inte finns med i något sådant klipp.