Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Dubbare/röstskådespelare utan bilder

Startat av MOA, 18 november 2020 kl. 17:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 21 maj 2024 kl. 15:12:53Hasse & Hans Fruga(Innan dom skiljdes)Är det en ny eller gammal bild?
Den lades ut tidigare idag på Mias Instragam...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 maj 2024 kl. 15:41:56Den lades ut tidigare idag på Mias Instragam...
Jag har nog aldrig sett en bild på Lasse Svensson men nu har vi den senaste bilden på Hasse. Tack Mia

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 21 maj 2024 kl. 16:24:23Jag har nog aldrig sett en bild på Lasse Svensson men nu har vi den senaste bilden på Hasse. Tack Mia
Både Lasse och Hasse verkar vara kameraskygga jag kunde bara hitta en enda bild på Lasse när jag gjorde mitt kollage med honom.

Marcusen

Citat från: MOA skrivet 21 maj 2024 kl. 15:12:53Hasse & Hans Fruga(Innan dom skiljdes)Är det en ny eller gammal bild?
Är de verkligen skilda? De verkar ju umgås och har det trevligt med varandra ???

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 maj 2024 kl. 16:32:33Både Lasse och Hasse verkar vara kameraskygga jag kunde bara hitta en enda bild på Lasse när jag gjorde mitt kollage med honom.
Ja Hasse ser man bara i Lendo reklam nuförtiden. Finns mycket mer bilder på Mia även om den bästa bilden är i ett collage

MOA

Citat från: Marcusen skrivet 21 maj 2024 kl. 16:42:57Är de verkligen skilda? De verkar ju umgås och har det trevligt med varandra ???
När jag såg Hasse på Ratsit förra året stod det att han var gift med Maria Hana Hansson. Om man kollar nu är han registrerad som ogift

BPS

Citat från: MOA skrivet 21 maj 2024 kl. 16:47:17När jag såg Hasse på Ratsit förra året stod det att han var gift med Maria Hana Hansson. Om man kollar nu är han registrerad som ogift
Det verkar i alla fall vara en bra separation om de kan gå och dubba tillsammans och sitta i solen. 

DingoPictures2005

Steve Kratz i Black Jack (1990)
Ljushåriga i bilden, kände igen rösten på direkten.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 maj 2024 kl. 16:32:33Både Lasse och Hasse verkar vara kameraskygga jag kunde bara hitta en enda bild på Lasse när jag gjorde mitt kollage med honom.
Lasse Svensson är ett väldigt vanligt namn så inte könstigt om det var svårt & hitta bilder på honom

DingoPictures2005

Hanna-Storm Nielsen som jag har för mig @Disneyfantasten eller någon annan efterfrågade.
Tror detta är rätt person efter lite detektivarbete.
(Notera bilden är censurerad då hennes barn var med på bilden och jag tycker inte det är lämpligt att barnet syns i bilden).

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  7 juli 2024 kl. 23:37:21Hanna-Storm Nielsen som jag har för mig @Disneyfantasten eller någon annan efterfrågade.
Tror detta är rätt person efter lite detektivarbete.
(Notera bilden är censurerad då hennes barn var med på bilden och jag tycker inte det är lämpligt att barnet syns i bilden).
Hon tittar inte ens in i kameran så det är svårt att se. Är detta den bästa bilden som går att hitta & är hon fortfarande aktiv?

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet  8 juli 2024 kl. 10:42:26Hon tittar inte ens in i kameran så det är svårt att se. Är detta den bästa bilden som går att hitta & är hon fortfarande aktiv?
Yes hon har bara lagt ut 3 offentliga bilder.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  8 juli 2024 kl. 10:58:07Yes hon har bara lagt ut 3 offentliga bilder.
Dom andra var antaligen sämre om jag får gissa

DingoPictures2005

Dub veteranerna Hans Lindgren och Hasse Jonsson i En småstad vid seklets början.
Hasse var barn i bilden så vet ej vart han syns.
Hans Lindgren är dock lätt att känna igen.
Bilden är tagen från imdb.
Tyvärr går serien nog inte att se särskilt enkelt.
https://m.imdb.com/title/tt0346397/?ref_=nm_flmg_i_6_act