Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Konstgjorda bilder

Startat av Disneyfantasten, 14 september 2021 kl. 20:23:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Steffan Rudvall

Citat från: moviefan skrivet 10 juni 2023 kl. 17:21:33Mycket fint, fast jag gillar 1991 års vhs omslag bättre.
Den håller dock Disney sig borta ifrån, och den här utgåvan är ju baserad på en riktig fast dansk.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 juni 2023 kl. 20:18:09Den håller dock Disney sig borta ifrån, och den här utgåvan är ju baserad på en riktig fast dansk.

Samt norsk och finsk.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 juni 2023 kl. 20:21:30Samt norsk och finsk.
Finsk stämmer men inte norsk, den norska versionen var censurerad på samma sätt som den svenska. Både den norska och den svenska dubbningen "lagades" för 2006 års utgåva.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 juni 2023 kl. 20:18:09Den håller dock Disney sig borta ifrån, och den här utgåvan är ju baserad på en riktig fast dansk.
Jag gillar hur du har tänkt på detaljerna till och med svensk taltexten är i blått som på första utgåvorna av Nalle Puh jakten av Christoffer Robin och Pocahontas 2 som gavs ut runt den tiden också.

Steffan Rudvall

På sist om det har det skrivit ganska mycket i tråden om den här filmen så jag tänkte passa på att göra ett litet ihopkok.

Pippi Långstrump - Starkast I Världen.jpg

gstone

Jag kommer aldrig fatta hur ni gör såndan bilder.

Det är som magi
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Jag passade även på att göra en för den sovjetiska.

Pippi Långstrump.jpg

Disneyfantasten

Du är väldigt skicklig Steffan.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 juni 2023 kl. 22:42:45Du är väldigt skicklig Steffan.
Tack så mycket, Jag tycker inte alltid själv att de blir så lyckade men jag är glad att ni verkar tycka det.

Steffan Rudvall

Eftersom att den här serien är utgiven i volymer och sen delar tänkte jag att jag skulle göra en enkel DVD box.

Hela Första Säsongen.jpg

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 juni 2023 kl. 00:40:24Eftersom att den här serien är utgiven i volymer och sen delar tänkte jag att jag skulle göra en enkel DVD box.

Hela Första Säsongen.jpg
Mycket bra design

Steffan Rudvall

Steffan Rudvall

Jag fick lite inspiration från Den lilla Sjöjungfruns tyska Blu-ray utgåva.

LADY.jpg