Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Ovanliga dubbningar på archive.org

Startat av Steffan Rudvall, 23 februari 2022 kl. 19:51:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

Erika

Citat från: MOA skrivet Idag kl. 15:01:20Någon som har denna dubbning inspelad? Vill tro att den är ovanlig
Förmodligen, vill minnas den sändes som ett slags pausprogram där och stod sällan (om ens någonsin) i tv-tablån.  

MOA

Citat från: Erika skrivet Idag kl. 15:21:50Förmodligen, vill minnas den sändes som ett slags pausprogram där och stod sällan (om ens någonsin) i tv-tablån. 
Ja avsnitten är korta nog för att passa som det. Sändes den tidigare på TV som eget program? Fanns det några andra pausprogram på Nickelodeon under tidigt 2000-Tal för övrigt?

Erika

Citat från: MOA skrivet Idag kl. 16:02:32Ja avsnitten är korta nog för att passa som det. Sändes den tidigare på TV som eget program? Fanns det några andra pausprogram på Nickelodeon under tidigt 2000-Tal för övrigt?
På TV4 ingick den i något program, kan det ha varit Soff-i-propp? Det var dock en annan dubbning som användes där.

Minns inte så bra då jag sällan tittade på Nickelodeon (föredrog andra barnkanaler), men jag kommer ihåg delavsnitt av KaBlam! kunde sändas som pausprogram. 

MOA

Citat från: Erika skrivet Idag kl. 16:29:42På TV4 ingick den i något program, kan det ha varit Soff-i-propp? Det var dock en annan dubbning som användes där.

Minns inte så bra då jag sällan tittade på Nickelodeon (föredrog andra barnkanaler), men jag kommer ihåg delavsnitt av KaBlam! kunde sändas som pausprogram.
Vet det & den första dubbningen användes bara på VHS & är mest vanlig. Om man spelade in andra program på Nickelodeon kan det finnas en chans att man spelat in pausprogrammen. KaBlam låter också ovanligt, annat program som kan laddas upp i framtiden?