Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Ovanliga dubbningar på archive.org

Startat av Steffan Rudvall, 23 februari 2022 kl. 19:51:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Monsieur Hulot

Mycket tråkigt att Scooby Doo plockats ner! :( Det är väl ingen av SVTs serier som tagits ner från Archive? Hoppas Fem myror får ligga kvar på Archive.

BPS

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Idag kl. 14:32:11Trots att The New Scooby & Scrappy-Doo Show fått vara kvar orört i tre och ett halvt års tid, så ser jag nu att Archive har tagit bort serien... :( 

Väldigt irriterande. Såvitt jag kan se har jag dock inte fått något mail om det, så exakt när och hur det inträffade är oklart...
Citat från: Nilsson skrivet Idag kl. 14:54:59Hoppas att du har den och kan lägga upp avsnitten igen 
Om Daniel har kvar filerna och vill så kan vi göra som med Scooby-Doo, var är du? och The Scooby-Doo Show de uppladdningarna finns nämligen kvar.

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Idag kl. 17:22:19Mycket tråkigt att Scooby Doo plockats ner! :( Det är väl ingen av SVTs serier som tagits ner från Archive? Hoppas Fem myror får ligga kvar på Archive.
För närvarande ligger 78 års versionen av Fem Myror kvar tur nog. Könstigt att videor blir borttagna efter en lång tid

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet Idag kl. 19:03:57För närvarande ligger 78 års versionen av Fem Myror kvar tur nog. Könstigt att videor blir borttagna efter en lång tid
Håller med!