Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Ovanliga dubbningar på archive.org

Startat av Steffan Rudvall, 23 februari 2022 kl. 19:51:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 31 gäster tittar på detta ämne.

Erika

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Idag kl. 00:40:40Tack. När du har tid över får du mer än gärna titta igenom filmen mer ordentligt och skriva ner de rollfigurer du kan placera in.

Men jag håller med att den där ensemblen luktar Eurotroll långa vägar.

Okej, gör ett försök. :)

Annica Smedius - Casper
Steve Kratz - Hairy Scary
Dick Eriksson - Bobo och Snagglepuss
Reine Brynolfsson - Yogi och Jultomten
Johan Hedenberg - Quick Draw McGraw och Huckleberry
Hasse Jonsson - Doggie Daddy*
Peter Sjöquist - Augie Doggie

Sång: Annica Smedius, Reine Brynolfsson, Dick Eriksson, Johan Hedenberg och Steve Kratz

*Tror aldrig hans namn nämndes en enda gång, så jag kör på originalnamnet.

Daniel Hofverberg

Citat från: Haap skrivet  6 februari 2026 kl. 08:54:06Jag kan försöka synka Yo Yogi! till en bättre bildkälla, men då behöver jag filerna. Har du den engelska versionen också?
Jag har nu skickat svenska ljudfiler för alla 13 avsnitten av Yo Yogi! till dig - det ska ha kommit till din e-post. :)

Avsnitt 5 hade jag en dubblett av, så där får du avgöra vilken av inspelningarna som har bättre ljudkvalitet - och så kan du låna mellan varandra om någon av inspelningarna skulle ha någon bandstörning eller sakna något parti.

moviefan

Vore kul om serien Simba Lejonkungen fanns på archive.