Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Barbie (spelfilm, 2023)

Startat av Disneyfantasten, 28 april 2022 kl. 19:56:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: gstone skrivet 18 september 2023 kl. 11:29:01Du är en ond person.

Du kanske hamnar i fängelse  ;D
Jag tror int han hamnarr fängelse om han skriver om en giftig stinkbomb till film

KurageDHH

Citat från: gstone skrivet 18 september 2023 kl. 11:29:01Du är en ond person.

Du kanske hamnar i fängelse  ;D
Så jag är även ond om jag gillar Amphibia bättre än Bumbibjörnarna och Nalle Puh? Vilket sk*tsnack!

KurageDHH

Citat från: Sabelöga skrivet 16 september 2023 kl. 13:20:17Kan du sluta skriva i så hårda ordalag?
Jag kanske slutar om folk har vaknat och vänder Barbie ryggen ;)

MOA

Citat från: KurageDHH skrivet  7 oktober 2023 kl. 12:35:18Så jag är även ond om jag gillar Amphibia bättre än Bumbibjörnarna och Nalle Puh? Vilket sk*tsnack!
Ja rent av skitsnack om man tycker att Ed, Edd & Eddy e bättre än Cow & Chicken

gstone

Att säga "Barbie-filmen är cancer " ät verkilgen att ta i ::)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: KurageDHH skrivet  7 oktober 2023 kl. 12:35:18Så jag är även ond om jag gillar Amphibia bättre än Bumbibjörnarna och Nalle Puh? Vilket sk*tsnack!
Nej

gstone

Nej du har bara usel smak ;D

gstone

Citat från: MOA skrivet  7 oktober 2023 kl. 13:07:04Ja rent av skitsnack om man tycker att Ed, Edd & Eddy e bättre än Cow & Chicken
Jag inget emot dig :o

Daniel Hofverberg

Okej, nu börjar tråden spåra ur... Kan vi alla återgå till ämnet (filmen Barbie), och i fortsättningen undvika att använda alltför hårda ord utan att motivera varför...?

Givetvis har alla rätt att tycka vad de vill, men det minsta man kan begära är att motivera varför man tycker så; om inte annat så blir ens åsikter meningslösa för någon annan att läsa utan någon form av motivering eller argumentation... Det innebär inte att man behöver skriva hela uppsatser, utan någon mening räcker för att beskriva varför man tycker som man gör.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 oktober 2023 kl. 05:35:57Okej, nu börjar tråden spåra ur... Kan vi alla återgå till ämnet (filmen Barbie), och i fortsättningen undvika att använda alltför hårda ord utan att motivera varför...?

Givetvis har alla rätt att tycka vad de vill, men det minsta man kan begära är att motivera varför man tycker så; om inte annat så blir ens åsikter meningslösa för någon annan att läsa utan någon form av motivering eller argumentation... Det innebär inte att man behöver skriva hela uppsatser, utan någon mening räcker för att beskriva varför man tycker som man gör.
Ja varför e Barbie en giftig stinkbomb?

KurageDHH

Vad är för bra med att komma på tanke på Barbielandet och Kenriket (vilket som, båda länder är diskriminerande)?
(INTE för att jag har problem med skildring av diskrimmerande på film och tv-serie, men ändå...)

Filmen förtjänar inte att va populär och borde förbjudas så att inga framtida folk skall behöva se eller genomlida den.
Det är faktiskt bra att använda alltför hårda ord om filmen för att den har förtjänat det.
Varför måste många/alla va besatta av filmen? Är alla likadana eller...?

Steffan Rudvall

Citat från: KurageDHH skrivet 14 oktober 2023 kl. 13:12:38Vad är för bra med att komma på tanke på Barbielandet och Kenriket (vilket som, båda länder är diskriminerande)?
(INTE för att jag har problem med skildring av diskrimmerande på film och tv-serie, men ändå...)
Det är ju det som är meningen, att bryta sig loss...

Lilla My

Citat från: KurageDHH skrivet 14 oktober 2023 kl. 13:12:38Filmen förtjänar inte att va populär och borde förbjudas så att inga framtida folk skall behöva se eller genomlida den.
Så du är för censur?

gstone

gstone

Citat från: MOA skrivet  7 oktober 2023 kl. 13:07:04Ja rent av skitsnack om man tycker att Ed, Edd & Eddy e bättre än Cow & Chicken
🤬❗️