Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

WILLDUBGURU & CHARGUIGOU

Startat av Disneyfantasten, 7 maj 2022 kl. 16:08:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Varför är DingoPictures2005 helt galen !?
Vad är et som på går i denna tråd !?

Kan inte alla chilla ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Kan everybody clam down ! and stop attacking willdubguru  ?

This is getting craxy !

gstone

I belive charguigou and don't like people attacking them, this is personally harassment :(

MOA

Citat från: gstone skrivet  4 maj 2025 kl. 11:02:36Varför är DingoPictures2005 helt galen !?

Kan inte alla chilla ?
Är lugn nu

DingoPictures2005

Citat från: gstone skrivet  4 maj 2025 kl. 11:02:36Varför är DingoPictures2005 helt galen !?

Kan inte alla chilla ?
Jag står inte ut med lögnare, och nättroll.
Tur att Charguigou lämnat chatten nu.

Charguigou har hållit på att sprida felinfo och han har även trakasserat WillDubGuru.

Jag försvar det som är rätt.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 maj 2025 kl. 18:35:34Jag står inte ut med lögnare, och nättroll.
Tur att Charguigou lämnat chatten nu.

Charguigou har hållit på att sprida felinfo och han har även trakasserat WillDubGuru.

Jag försvar det som är rätt.
Ja vem gör det? Hoppas han inte återvänder på ett tag nu, litar aldrig på den lögnaren

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet  4 maj 2025 kl. 20:01:23Ja vem gör det? Hoppas han inte återvänder på ett tag nu, litar aldrig på den lögnaren
Hoppas detsamma iallafall nu kan vi återgå till ämnet🙂.

DingoPictures2005

Skannar just nu lite mer Kalle Anka & Co artiklar som förhoppningsvis kommer synas i nästa uppdatering av WillDubGuru sidan🙂.

DingoPictures2005

Känner att jag borde skriva här och förklara situationen.

Jag är medveten om att jag lätt går över gränser med saker och i detta fallet så har jag gjort fel big time.

Hade dåligt samvete iförgår över det jag skrev om Charguigou så skrev och bad om ursäkt och jag fick lite förklarat från hans perspektiv.

Har inget emot någon av dem längre, jag fick förklarat från Charguigou att William tydligen hade freakat ut över det faktum att Charguigou inte hade delat med sig av skärmbilder på creditlistor när William gjorde sin sida 2018.
Agust som William förklarat för mig är en gatekeeper har inte gjort något ont mot William heller mer än att inte dela med sig av Isländska vhs skans och kredits därav har han blivit kallad gatekeeper.
William har tydligen också försökt spela "Det är synd om mig" taktiken när saker inte går som planerat.

Det är väldigt enkelt på nätet att lätt fastna på någon persons sida när man inte känner personerna man skriver med och det är vad jag gjort här.

Ska dela skärmbilden med allt charguigou förklarade om jag får tillåtelse från @charguigou 

Kort sagt, enda som gjort fel är William som gjort en onödigt stor hatspridningsgrej om småsaker.

Jag tänker fortfarande hjälpa William med sidan och så, men jag tycker att han ska respektera andra och så något jag har förstått att han kanske inte riktigt gör baserat på min egen upplevelse och de charguigou sa.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  5 maj 2025 kl. 20:15:44Känner att jag borde skriva här och förklara situationen.

Jag är medveten om att jag lätt går över gränser med saker och i detta fallet så har jag gjort fel big time.

Hade dåligt samvete iförgår över det jag skrev om Charguigou så skrev och bad om ursäkt och jag fick lite förklarat från hans perspektiv.

Har inget emot någon av dem längre, jag fick förklarat från Charguigou att William tydligen hade freakat ut över det faktum att Charguigou inte hade delat med sig av skärmbilder på creditlistor när William gjorde sin sida 2018.
Agust som William förklarat för mig är en gatekeeper har inte gjort något ont mot William heller mer än att inte dela med sig av Isländska vhs skans och kredits därav har han blivit kallad gatekeeper.
William har tydligen också försökt spela "Det är synd om mig" taktiken när saker inte går som planerat.

Det är väldigt enkelt på nätet att lätt fastna på någon persons sida när man inte känner personerna man skriver med och det är vad jag gjort här.

Ska dela skärmbilden med allt charguigou förklarade om jag får tillåtelse från @charguigou

Kort sagt, enda som gjort fel är William som gjort en onödigt stor hatspridningsgrej om småsaker.

Jag tänker fortfarande hjälpa William med sidan och så, men jag tycker att han ska respektera andra och så något jag har förstått att han kanske inte riktigt gör baserat på min egen upplevelse och de charguigou sa.
Så charguigou gjorde inget mot honom?

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet  5 maj 2025 kl. 20:37:27Så charguigou gjorde inget mot honom?
Nej, inget, har läst alla Williams screenshot och ingen har gjort fel mer än William som gjort en stor grej av en småsak.

Fick ej dela skärmbilderna men hursomhelst charguigou har inte gjort något fel och jag vill förmedla till att han inte gjort något fel alls.

E

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  3 maj 2025 kl. 22:00:42You have also been proven wrong by now😉.
Det blev DU också när han tydligt visade dig en screenshot på hans konversation med Guri. Ignorerande du den med flit eller?🤣

DingoPictures2005

Citat från: E skrivet  5 maj 2025 kl. 22:59:26Det blev DU också när han tydligt visade dig en screenshot på hans konversation med Guri. Ignorerande du den med flit eller?🤣
Vi kan släppa hela denna konvon nu.

Jag har medgett mitt fel, Ingen är perfekt.

Dock så är jag väldigt besviken på WillDubGuru som hållit på med någon slags cancel culture mot Charguigou över en jävla bagatell som William själv bevisat också.

DingoPictures2005

Jag vill också gärna att @Daniel Hofverberg eller @Erika raderar denna tråden.
Move on from the past, live in the present.

E

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  5 maj 2025 kl. 23:28:27Dock så är jag väldigt besviken på WillDubGuru som hållit på med någon slags cancel culture mot Charguigou
DU startade en sådan mot Charguigou🤦🏻�♂️🤣

Detta är därför jag tycker det borde finnas en åldersgräns för att kunna registrera sig på detta forum