Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Elementärt (Elemental, 2023)

Startat av gstone, 16 maj 2022 kl. 17:28:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  8 juli 2023 kl. 15:34:45Många ac bilderna blev rätt suddiga :( :'(

Dock kan jag personligen se vad det står,

Men jag vet inte hur det är med andra :-\
Lägg upp dem, att det är suddigt gör inget bara det går att läsa.  :)

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 juli 2023 kl. 15:36:54Lägg upp dem, att det är suddigt gör inget bara det går att läsa.  :)
Hoppas dom går det :-\
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  8 juli 2023 kl. 15:39:07Hoppas dom går det :-\
Om du kan se vad det står så tror jag att vi också lär kunna det.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 juli 2023 kl. 15:36:54Lägg upp dem, att det är suddigt gör inget bara det går att läsa.  :)
Jag har även credits Upp kortfiilmen :D

Steffan Rudvall

Elios

Har någon sett den ännu? Förutom Gstone. 8)

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  8 juli 2023 kl. 22:03:37Har någon sett den ännu? Förutom Gstone. 8)
Det verkar inte som det men Disneyfantasten ska väl se den imorgon har jag för mig...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 juli 2023 kl. 22:08:36Det verkar inte som det men Disneyfantasten ska väl se den imorgon har jag för mig...

Precis vad jag ska.

Gstone har iallafall ordnat credits.

Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet  8 juli 2023 kl. 22:03:37Har någon sett den ännu? Förutom Gstone. 8)
Jag har sett den, dock på engelska. Väldigt fin och rolig film med snygg animation, härliga karaktärer och trevlig musik!
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios

Citat från: Simon Axelsson skrivet  9 juli 2023 kl. 01:11:10Jag har sett den, dock på engelska. Väldigt fin och rolig film med snygg animation, härliga karaktärer och trevlig musik!
Nice. Hoppas man gillar den så som du gjorde.  ;D ;D

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 juli 2023 kl. 22:08:36Det verkar inte som det men Disneyfantasten ska väl se den imorgon har jag för mig...
Ska du se den då?  ;D

gstone

Citat från: Elios skrivet  9 juli 2023 kl. 01:15:35Nice. Hoppas man gillar den så som du gjorde.  ;D ;D
Jag tyckte också den var jättebra  ;D

Elios

Citat från: gstone skrivet  9 juli 2023 kl. 10:14:11Jag tyckte också den var jättebra  ;D
Brukar de flesta av Pixars filmer vara.
Dom ända jag inte varit särskilt förtjust i är Bilar filmerna precis. Men självklart bättre än det här jävla möget:
https://youtu.be/iYBpIyP9fSE ::)

MOA

Citat från: Elios skrivet  9 juli 2023 kl. 15:06:02Brukar de flesta av Pixars filmer vara.
Dom ända jag inte varit särskilt förtjust i är Bilar filmerna precis. Men självklart bättre än det här jävla möget:
3D Animerat lågbudget jox,blä!!!!!

Adam Larsson

Citat från: Elios skrivet  9 juli 2023 kl. 15:06:02Brukar de flesta av Pixars filmer vara.
Är du skånsk?