Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Bästa Rösten

Startat av MOA, 9 juni 2022 kl. 19:12:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 10 september 2023 kl. 20:41:23Jag vill gärna se det. :D
Kid Icarus:Januari
Kirby:Februari
Donkey Kong:Mars
Hacke Hackspett:April
Chipmunkarna:Maj
Ed, Edd & Eddy:Juni
Katten Felix:Juli
Dexters Laboratorium:Augusti
Powerpuffpinglorna:September
Dennis Mitchell:Oktober
Fantastiska Wilbur:November
Bubsy:December
De räcker 1 helt år

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 10 september 2023 kl. 21:35:45Kid Icarus:Januari
Kirby:Februari
Donkey Kong:Mars
Hacke Hackspett:April
Droopy:Maj
Agent Kurre:Juni
Chipmunkarna:Juli
Ed, Edd & Eddy:Augusti
Katten Felix:September
Dexters Laboratorium:Oktober
Powerpuffpinglorna:November
Dennis Mitchell:December
Fantastiska Wilbur:Januari 25
Bubsy:Februari 25
De räcker över 1 år
Trevligt, undrar om några verkligen har haft mer än en Svensk röst eller om de ens har haft någon alls.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 10 september 2023 kl. 21:41:44Trevligt, undrar om några verkligen har haft mer än en Svensk röst eller om de ens har haft någon alls.
Kid Icarus har 2,Donkey Kong har 1,Hacke Hackspett har 2 eller möjligtvis 3,Droopy har 3,Agent Kurre har minst 2, Chipmunkarna & Chipetterna har minst 3 röster var,Eddy & Tess har 1 röst,Katten Felix har minst 1,Dexter & Dee Dee har 1 röst,Powerpuffpinglorna har minst 1 röst,Dennis har 3 röster,Charlotte & Wilbur har minst 2 röster.
Dom andra har nog int haft nån svensk röst alls

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 10 september 2023 kl. 22:01:18Kid Icarus har 2,Donkey Kong har 1,Hacke Hackspett har 2 eller möjligtvis 3,Droopy har 3,Agent Kurre har minst 2, Chipmunkarna & Chipetterna har minst 3 röster var,Eddy & Tess har 1 röst,Katten Felix har minst 1,Dexter & Dee Dee har 1 röst,Powerpuffpinglorna har minst 1 röst,Dennis har 3 röster,Charlotte & Wilbur har minst 2 röster.
Dom andra har nog int haft nån svensk röst alls
Så... Tänker du ta Engelska röster då också för att jämföra? ???

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 11 september 2023 kl. 00:33:35Så... Tänker du ta Engelska röster då också för att jämföra? ???
Jämför Jämför Jämför ja

MOA

Detta e en orelaterad fråga men ni som sett videorna om karaktärers svenska röster på min engelska kanal, vad e era åsikter?Tar med engelska röster för att jämför jämför jämför & en röst låter alltid bra

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 november 2023 kl. 20:27:33Detta e en orelaterad fråga men ni som sett videorna om karaktärers svenska röster på min engelska kanal, vad e era åsikter?Tar med engelska röster för att jämför jämför jämför & en röst låter alltid bra
Och Japanska röster hos spelkaraktärerna händer ju väl också? Jag tycker att du rankar dom rätt bra, förresten. Men uppenbarligen så vinner antingen de Engelska eller Japanska rösterna för att de är ju original röster. Det är dock en kreativ idé, dessa videorna.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 november 2023 kl. 21:01:22Och Japanska röster hos spelkaraktärerna händer ju väl också? Jag tycker att du rankar dom rätt bra, förresten. Men uppenbarligen så vinner antingen de Engelska eller Japanska rösterna för att de är ju original röster. Det är dock en kreativ idé, dessa videorna.
Jag har aldrig tagit dom japanska rösterna på min engelska kanal,bara på svenska

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 november 2023 kl. 21:32:54Jag har aldrig tagit dom japanska rösterna på min engelska kanal,bara på svenska
Åh, jag blandade visst ihop med dessa topplistorna med röster på olika språk. Men det var kul att skriva vem man tycker var den bästa dubbade rösten. ;)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 november 2023 kl. 21:38:33Åh, jag blandade visst ihop med dessa topplistorna med röster på olika språk. Men det var kul att skriva vem man tycker var den bästa dubbade rösten. ;)
Yes de e de jag menar & jag kommer göra fler av dom

Skokaka

MOA

Här kommer en till omgång med Kid Icarus,blir nog väldigt lätt

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 17 november 2023 kl. 14:16:50Här kommer en till omgång med Kid Icarus,blir nog väldigt lätt
Skulle du inte göra detta i Januari? Men i hela fall, det beror på hur den engelska rösten låter... Antingen så ska han låta som ett barn eller så ska han låta som Toad. Förmodligen Hasse...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 17 november 2023 kl. 19:45:59Skulle du inte göra detta i Januari? Men i hela fall, det beror på hur den engelska rösten låter... Antingen så ska han låta som ett barn eller så ska han låta som Toad. Förmodligen Hasse...
Bara för att du undrar så kommer originalet här:
Likt Link så e Staffan Hallerstams röst mer tolerabel,ingen aning om vad ni säger men detta e min favoritroll av honom. Hasse e malplacerad,inte lika dålig som Mario men hans pipiga röst e bara så könstig för mig. Han spelade också Kid Icarus i avsnittet Videoolympics

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 17 november 2023 kl. 20:39:43Bara för att du undrar så kommer originalet här:
Likt Link så e Staffan Hallerstams röst mer tolerabel,ingen aning om vad ni säger men detta e min favoritroll av honom. Hasse e malplacerad,inte lika dålig som Mario men hans pipiga röst e bara så könstig för mig. Han spelade också Kid Icarus i avsnittet Videoolympics
Tja, eftersom han låter som en liten pojke så är det väl riktigt sant att Staffan passar mer, jag förväntade mig annars att Hasse inte skulle låta mer pipig än Toad. 

Så du säger att Staffan har också varit Link?