Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sonic the Hedgehog 3 (2024)

Startat av Steffan Rudvall, 9 augusti 2022 kl. 17:25:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Skokaka skrivet  9 december 2024 kl. 19:50:12Så Big kommer också att vara med? :o Kanske en cameo roll, men ingen vet ju än...
nog en post credits scene
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MB

gstone

MB

Citat från: gstone skrivet  9 december 2024 kl. 21:38:45eaxkt
Skrev inte karaktärens riktiga namn för att inte spoila för de som inte har sett första filmen

gstone

Citat från: MB skrivet  9 december 2024 kl. 21:40:05Skrev inte karaktärens riktiga namn för att inte spoila för de som inte har sett första filmen
smart tänkte

Christian Hedlund

Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

MOA

Christian Hedlund

Citat från: MOA skrivet 10 december 2024 kl. 14:07:32Spoiler! Tur att det inte blev en etablerad översättning :D
Fast nu är det det ... lite 😂
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

gstone

gstone

Citat från: Skokaka skrivet  9 december 2024 kl. 19:50:12Så Big kommer också att vara med? :o Kanske en cameo roll, men ingen vet ju än...
Nu har helt annan rollista dykt upp online den här är kankse är den rikitiga istället

CitatJorma Taccone - Kyle Lancebottom
Sofia Pernas - Gabriella
Cristo Fernández - Pablo / Juan
James Wolk - Young Walters

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 13 december 2024 kl. 22:09:35Nu har helt annan rollista dykt upp online den här är kanske den riktiga istället
Jag är mer benägen att tro den som finns på IMDb. Vad hade du för källa på den förra?
Redan utfört ~60 biobesök 2025.

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 14 december 2024 kl. 01:24:02Jag är mer benägen att tro den som finns på IMDb. Vad hade du för källa på den förra?
Finska Wikipedia 🇫🇮

Daniel Hofverberg

Någon som har tänkt att gå och se Sonic the Hedgehog 3 på juldagen eller annnandagen, och kan fotografera av de svenska dubbcreditsen? Det har tyvärr varit så fullt upp med julstök och julklappar, så att jag fullständigt glömde bort att fråga UIP tills det var för sent... :(

Det är förstås inte för sent för alltid, men de flesta på UIP är förmodligen lediga tills efter Trettondagen, då det ju är så pass tacksamt i år så att man inte behöver ta så många dagar ledigt för att vara ledig relativt lång tid. Möjligtvis kanske någon där jobbar på fredag, som ju är en vanlig dag, men jag hade gärna velat få tag i credits före det; och sannolikheten att just mina kontaktpersoner skulle jobba på fredag lär väl vara begränsad...

Jag har själv tänkt att gå och se filmen vid något skede, men då många släktingar kommer på besök över jul och nyår är det oklart när det kommer passa - men knappast före lördag/söndag i alla fall, och är ingen annan intresserad måste det kanske vänta tills efter nyår...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 december 2024 kl. 04:18:47Någon som har tänkt att gå och se Sonic the Hedgehog 3 på juldagen eller annnandagen, och kan fotografera av de svenska dubbcreditsen? Det har tyvärr varit så fullt upp med julstök och julklappar, så att jag fullständigt glömde bort att fråga UIP tills det var för sent... :(

jag tänker se den 27 december