Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Lasse Svensson sa något mycket tråkigt i en intervju för några år sedan som gjord mig ledsen.

Det här känns som den perfekta tråden att dela med mig av det.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Gustav Jonsson

Citat från: gstone skrivet 13 juli 2023 kl. 02:01:35Lasse Svensson sa något mycket tråkigt i en intervju för några år sedan som gjord mig ledsen.

Det här känns som den perfekta tråden att dela med mig av det.
Vad sa han då?

gstone

Lasse Svensson sa att inbland tar du in Dramaten skådespelarpar som är jätte duktiga och erfarna för jag göra röstprov och dom får ändå inte rollen ! :'( :'(

Jag bröt nästan ihop när jag hörde det !

Det var en an sorgligaste ( underhållnings relaterad) sakerna jag hört !

Jag blev jätte ledsen när jag hörde det  :'( :'( :'( :'( 

Så tragiskt.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 13 juli 2023 kl. 02:10:14Lasse Svensson sa att inbland tar du in Dramaten skådespelarpar som är jätte duktiga och erfarna för jag göra röstprov och dom får ändå inte rollen ! :'( :'(

Jag bröt nästan ihop när jag hörde det !

Det var en an sorgligaste ( underhållnings relaterad) sakerna jag hört !

Jag blev jätte ledsen när jag hörde det  :'( :'( :'( :'(

Så tragiskt.
Han menade ju att det inte spelar någon roll hur känd man är vissa passar helt enkelt inte för just den rollen och vissa kanske inte för rösrskådespeleri i allmänhet.

Lilla My

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 juli 2023 kl. 17:47:37Han menade ju att det inte spelar någon roll hur känd man är vissa passar helt enkelt inte för just den rollen och vissa kanske inte för rösrskådespeleri i allmänhet.
Gstone skiter i om rösten passar, han vill bara ha Dramaten-skådisar i alla roller ;)

gstone

gstone

Jag är ledsen för jag vill se Knuckles  tv serien men streamingtjänsten jag tror den kommer vara på är en jag inte har  : :( :'( :'(

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 14 juli 2023 kl. 22:49:27Jag är ledsen för jag vill se Knuckles  tv serien men streamingtjänsten jag tror den kommer vara på är en jag inte har  : :( :'( :'(
Du kan ju faktiskt abonnera på tjänsten ifråga en kortare period - bara 1 - 2 månader, för att hinna se det du är intresserad av. Någon enstaka månad bör nog de allra flesta ha råd med, och en av fördelarna med streamingtjänster är ju just att man (till skillnad från många andra abonnemang) inte har någon bindningstid utan kan abonnera bara någon enstaka månad om man så vill.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 juli 2023 kl. 01:46:58Du kan ju faktiskt abonnera på tjänsten ifråga en kortare period - bara 1 - 2 månader, för att hinna se det du är intresserad av. Någon enstaka månad bör nog de allra flesta ha råd med, och en av fördelarna med streamingtjänster är ju just att man (till skillnad från många andra abonnemang) inte har någon bindningstid utan kan abonnera bara någon enstaka månad om man så vill.
Jag kanske gör det när serien kommer :D

Men det är ett tag kvar.

Det står att den kommer " late 2023" :D

gstone

Om jag inte var så dålig på att känna igen röster skulle kunna komma på fler röster som jag undrar över :(

Men nu kan jag inte  :'( :'(

gstone

Jag har läste att den här Strejken kan byta slutet på Hollywood ( för gott)

Ny överväger jag självmord  :'( :'(

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 25 juli 2023 kl. 07:35:56Jag har läste att den här Strejken kan byta slutet på Hollywood ( för gott)

Ny överväger jag självmord  :'( :'(

Inte ska du begå självmord.

MOA

Jag är rädd för att mitt besök till Nintendo museét i Bergsala blir framflyttat till nästa år

gstone

Jag har haft ont i tunga i flera dagar :o

gstone

Min tunga har gjort ont i flera.

Dem gör riktigt ont.

Och nu kan jag inte ens äta mina favorit snacks längre  :( :'(