Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Herman Bing som gjord rösten till cirkusdirektören i Dumbo blev deprimerad i mitten på 40- talet när han inte längre kunde få jobb.

Till slut begick han självmord 1947  :'( :'( :'(

Tråkigt slut.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Original dubbningen av Brisby och NIMHs hemlighet verkar ha försvunnit från Archive.org 😭😫

Lillefot

Citat från: gstone skrivet  4 november 2023 kl. 09:50:49Original dubbningen av Brisby och NIMHs hemlighet verkar ha försvunnit från Archive.org 😭😫
Det ser värre ut än så, kontot där den lades ut verkar ha försvunnit helt och hållet.

För länkarna till Peter Pans och Pongos originaldubbningar fungerar inte heller. :(
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Adam Larsson

Jag hörde att Steffan nästan höll på att dö förra veckan :'( :'(

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet  4 november 2023 kl. 11:33:39Jag hörde att Steffan nästan höll på att dö förra veckan :'( :'(
Så allvarligt var det inte men kunde ha blivit om vi inte hade upptäckt problemet.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 november 2023 kl. 11:48:14Så allvarligt var det inte men kunde ha blivit om vi inte hade upptäckt problemet.
Allvarligt problem!E detta ett skämt nu igen?

Lillefot

Citat från: Adam Larsson skrivet  4 november 2023 kl. 11:33:39Jag hörde att Steffan nästan höll på att dö förra veckan :'( :'(
Går det bra att fråga om lite fler detaljer?
Men det är helt okej.

Steffan Rudvall

Citat från: Lillefot skrivet  4 november 2023 kl. 12:28:13Går det bra att fråga om lite fler detaljer?
Jag vet inte vem det är som har berättat det för honom men det var en kuliss som inte riktigt satt fast ordentligt under höstlovsavslutningen på skolan där jag jobbar. Den kunde ha fallit ner på oss på scenen men vi upptäckte gudskelov att den inte satt fast ordentligt och vi tog ner den helt.

Lillefot

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 november 2023 kl. 12:39:42Jag vet inte vem det är som har berättat det för honom men det var en kuliss som inte riktigt satt fast ordentligt under höstlovsavslutningen på skolan där jag jobbar. Den kunde ha fallit ner på oss på scenen men vi upptäckte gudskelov att den inte satt fast ordentligt och vi tog ner den helt.
Oj då, då var det tur att ni upptäckte det. Om den fallit finns risken att någon hade åtminstone blivit skadad.
Men det är helt okej.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 november 2023 kl. 12:39:42Jag vet inte vem det är som har berättat det för honom men det var en kuliss som inte riktigt satt fast ordentligt under höstlovsavslutningen på skolan där jag jobbar. Den kunde ha fallit ner på oss på scenen men vi upptäckte gudskelov att den inte satt fast ordentligt och vi tog ner den helt.
Va tur att du inte blev krossad!Va obehagligt men hoppas att själva avslutningen gick bra

gstone

Citat från: Lillefot skrivet  4 november 2023 kl. 09:59:59Det ser värre ut än så, kontot där den lades ut verkar ha försvunnit helt och hållet.

För länkarna till Peter Pans och Pongos originaldubbningar fungerar inte heller. :(
Vad fruktansvärt :'( :'( :'(

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  4 november 2023 kl. 12:43:05Va tur att du inte blev krossad!Va obehagligt men hoppas att själva avslutningen gick bra
Kanske inte krossad men det hade säkerligen inte gått bra...

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  5 november 2023 kl. 03:20:42Va? Vad har hänt? Är det okej att fråga?

Lilla My

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  5 november 2023 kl. 03:21:41Krossad? Kan nån förklara vad det är som pågår? Det är förvirrande när man försöker hinna ikapp det som har hänt.
Du kan ju annars läsa allt det som redan postats innan du själv kommenterar frågor ;)

gstone

Jag känner mig väldigt ledsen och deprimerad just nu😰😰😰😰😭😭😭😭😭