Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Rolig fakta

Startat av Skokaka, 2 februari 2023 kl. 20:42:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  8 december 2024 kl. 21:10:36många i underhälling har väl artistnamn
Som att Anki Albertsson egentligen heter Ann-Christine...

MOA

Citat från: gstone skrivet  8 december 2024 kl. 21:10:36många i underhälling har väl artistnamn
Ja men Myrra är även hennes tilltalsnamn
Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 december 2024 kl. 21:11:53Som att Anki Albertsson egentligen heter Ann-Christine...
Vanligt smeknamn för kvinnorna som har det

Skokaka

Jag kollade upp detta för att vara säker, och tydligen så är Koopa Bros. från Paper Mario, mycket riktigt, baserade på Teenage Mutant Ninja Turtles. De är ju fyra sköldpaddor med färgglada maskar, var nog en uppenbar referens. Skillnaden är ju dock förstås att TMNT är hjältar medan Koopa Bros. är skurkar.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 10 december 2024 kl. 23:40:28Jag kollade upp detta för att vara säker, och tydligen så är Koopa Bros. från Paper Mario, mycket riktigt, baserade på Teenage Mutant Ninja Turtles. De är ju fyra sköldpaddor med färgglada maskar, var nog en uppenbar referens. Skillnaden är ju dock förstås att TMNT är hjältar medan Koopa Bros. är skurkar.
Anti TMNT LoL, tror även att Axem Rangers medverkar i Super Mario RPG: Legend Of The 7 Stars

Will Siv

Citat från: Skokaka skrivet 10 december 2024 kl. 23:40:28Jag kollade upp detta för att vara säker, och tydligen så är Koopa Bros. från Paper Mario, mycket riktigt, baserade på Teenage Mutant Ninja Turtles. De är ju fyra sköldpaddor med färgglada maskar, var nog en uppenbar referens. Skillnaden är ju dock förstås att TMNT är hjältar medan Koopa Bros. är skurkar.
Båda är ju från New York.
- what.

Skokaka

MOA

Helen Sjöholms tvillingar blir 13 år idag

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 30 december 2024 kl. 19:33:40Helen Sjöholms tvillingar blir 13 år idag
Har hon tvillingar? Det måste jag nog ha missat...

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 december 2024 kl. 19:36:15Har hon tvillingar? Det måste jag nog ha missat...
Ja & en äldre son som blir 18 nästa år

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 30 december 2024 kl. 20:02:23Ja & en äldre son som blir 18 nästa år
Tre barn alltså.

Är tvillingarna döttrar eller söner?

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 december 2024 kl. 20:04:41Tre barn alltså.

Är tvillingarna döttrar eller söner?
En son & en dotter

Disneyfantasten

MOA

Oliver Ingrosso är exakt 5 år äldre än Bianca, hur ofta händer det?

MOA

Vårt rinnande vatten försvann för typ 20 minuter sedan. Jag lämnade kranen på för att höra om det återvände & vattnet rann ut igen mitt under inspelning av video

MOA

Detta händer om man plockar mangos utan handskar, otroligt va?