Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Favoritdubbare

Startat av clash, 8 mars 2006 kl. 16:18:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 21 augusti 2023 kl. 09:04:18Jag förstår inte varför du behöver bli arg 😢🥺

Jag gjord själv en lista av bästa aktiva dubbar.

Jag tycker du tar i lite för mycket  😞😥
Citat från: gstone skrivet 21 augusti 2023 kl. 09:06:19Jag gillar göra lista över bästa levande dubbat.

Tyckte bara det skulle vara intressant.
Citat från: gstone skrivet 21 augusti 2023 kl. 09:07:36Nu tycker jag faktiskt bara du är otrevlig 🙁😢

Jag är bara intresserad av dina åsikter !

Jag tycker du ska sluta ta det så personligt och börja chilla lite istället, jag sa bara ifrån, jag tycker inte det spelar någon roll om dubbaren ifråga inte lever längre eller inte längre är aktiv inom dubbning.

gstone

Jag ser ingen andleding att vara otrevlig när jag bara är intresserad av din åskit :o

Jag gillar att höra vad du tycker(ibland ;D) :(

Det borde väl vara något positivet  ???
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 21 augusti 2023 kl. 12:23:29Jag ser ingen andleding att vara otrevlig när jag bara är intresserad av din åskit :o

Jag gillar att höra vad du tycker(ibland ;D) :(

Det borde väl vara något positivet  ???
Nu tycker jag du tar i, jag menade inte att framstå som oförskämd, jag tycker bara det är orättvist att utelämna personer som gått bort och/eller personer som inte dubbar längre.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 augusti 2023 kl. 12:37:16Nu tycker jag du tar i, jag menade inte att framstå som oförskämd, jag tycker bara det är orättvist att utelämna personer som gått bort och/eller personer som inte dubbar längre.
Därför gjord jag en sperat lista över bästa aktiva dubbar ;)

gstone

Citat från: gstone skrivet 21 augusti 2023 kl. 15:04:54Därför gjord jag en sperat lista över bästa aktiva dubbar ;)
Har du sett den föressttem ?

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 21 augusti 2023 kl. 15:04:54Därför gjord jag en sperat lista över bästa aktiva dubbar ;)
Du får göra det om du vill, men jag föredrar att vara bred när det gäller det, alla är vi olika.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 augusti 2023 kl. 09:52:24Jag tycker du ska sluta ta det så personligt och börja chilla lite istället, jag sa bara ifrån, jag tycker inte det spelar någon roll om dubbaren ifråga inte lever längre eller inte längre är aktiv inom dubbning.
Om du vill kan jag förklara vad det vad som gjord särkilt upprörd med dit svar ;)

MOA

Jag tänker int starta ett ämne som andra gör men jag skriver de här:
Kenneth Milldoff E BÄST!
Även om dubbningarna e dåliga så lyckas Kenneth göra dom bästa insatserna med bästa inlevelsen.Han e den riktiga höjdpunkten i Sveriges lågpunkt av dubbningar.Underbar VA

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 september 2023 kl. 21:30:59Jag tänker int starta ett ämne som andra gör men jag skriver de här:
Kenneth Milldoff E BÄST!
Även om dubbningarna e dåliga så lyckas Kenneth göra dom bästa insatserna med bästa inlevelsen.Han e den riktiga höjdpunkten i Sveriges lågpunkt av dubbningar.Underbar VA
Jag trodde Hasse var din favorit ❓😄

Steffan Rudvall

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 september 2023 kl. 22:02:23Man kan väl ha mer än en...
Hon kankse redan nämt Hasse u tråden kom jag på ;)

MOA

Disneyfantasten

MOA

Disneyfantasten