Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Hoppastråden

Startat av Skokaka, 18 maj 2023 kl. 21:23:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 15 november 2024 kl. 19:45:51Nåja, jag kan väl erkänna att jag inte är värst så galen utav Telias reklamer. Jag tycker att de är cringe (precis som en reklam om någon affär där de sjunger om veckodagarna, men typ i Fredag, Lördag och Söndag så blir det helt plötsligt grått och de verkar deprimerade och hungriga... Varför går de inte bara och handlar, då? Men åter till ämnet!) och hoppas att de inte blir till ikoniska klassiker i framtiden.

Och problemet med dessa typ av kort? Tja... Jag blev bara frustrerad eftersom jag ville se en del grejer, och de vill att man ska ha ett konto, så jag gjorde det... BARA för att se att man måste BETALA för att få det jag vill! Seriöst, de är som Herr Krabba... Eller nej, vänta, stryk det. De är ÄNNU snålare än så! Jag menar, jag gjorde ett konto i onödan, och så får jag detta resultatet... Det är ungefär samma sak som att de själva som gjorde detta förlorade alla sina pengar, blir fattiga och törstiga, och så står någon person med en flaska vatten... Men tvingar dom att använda korten, och att de tyvärr är fattiga så dricker personen allt vatten och kastar flaskan mitt framför dom, bara för att jävlas. Jag menar, det är ju ungefär samma sak. :(

Sorry, jag är bara väldigt besviken över detta, plus så borde jag ha motiverat allt detta tidigare för att vara mer tydlig, jag vet. Så, ja, därför är jag inte så värst förtjust i denna företaget och alla korten.
Skaffa aldrig LycaMobile, det är ännu sämre & billigare

gstone

hoppas Oskar kan få mer info om rösterna i Aladdin, Den Lilla Sjöjungfrun och  Skönheten och odjuret !

Doreen Denning borde ha infon bevarat någonstans,

Hon begravs väl inte med papperna ;D

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 15 november 2024 kl. 20:12:20hoppas Oskar kan få mer info om rösterna i Aladdin, Den Lilla Sjöjungfrun och  Skönheten och odjuret !

Doreen Denning borde ha infon bevarat någonstans,

Hon begravs väl inte med papperna ;D
Det odokumenterade begravdes med henne, mormor begravde ett papper med morfar av någon anledning

gstone

Citat från: MOA skrivet 15 november 2024 kl. 20:51:36Det odokumenterade begravdes med henne, mormor begravde ett papper med morfar av någon anledning
folk begravs med alla mögliga saker till exempel kattar

MOA

Citat från: gstone skrivet 15 november 2024 kl. 20:53:10folk begravs med alla mögliga saker till exempel kattar
Katter? Vår Gato Negro levde fortfarande när morfar begravdes & vi hade aldrig tillåtit bullshit som det där. Så Sorgligt att vår katt skulle gå bort 9 år för tidigt :'(

gstone

Citat från: MOA skrivet 15 november 2024 kl. 21:41:24Katter? Vår Gato Negro levde fortfarande när morfar begravdes & vi hade aldrig tillåtit bullshit som det där. Så Sorgligt att vår katt skulle gå bort 9 år för tidigt :'(
menar i Egypten

gstone

Citat från: MOA skrivet 15 november 2024 kl. 21:41:24Katter? Vår Gato Negro levde fortfarande när morfar begravdes & vi hade aldrig tillåtit bullshit som det där. Så Sorgligt att vår katt skulle gå bort 9 år för tidigt :'(
"Gato Negro"

alltså katt svart :D

MOA

Citat från: gstone skrivet 15 november 2024 kl. 22:57:29"Gato Negro"

alltså katt svart :D
Ja hon var svart & långhårig & hon älskade att mysa med alla. Såg reklam för Gato Negro på TV så därför

gstone

Hoppas Snövit (2025) dubbas till svenska.

gstone

Jag hoppas Claes Malmberg  kommer tillbaka för att dubba Buck i Ice Age 6

gstone

Hoppas Gunnel Fred kommer tillkalla och dubbar Mrs. Potato Head i Toy story 5

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  7 december 2024 kl. 20:16:51Hoppas Gunnel Fred kommer tillkalla och dubbar Mrs. Potato Head i Toy story 5
Det kan man alltid hoppas, även om jag nog misstänker att det tyvärr bara är önsketänkande...

gstone

Hoppas Daniel får kompletterade credits till Hos Musse 

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  7 december 2024 kl. 20:21:52Hoppas Daniel får kompletterade credits till Hos Musse
Ärligt talat tror jag att den serien är alldeles för gammal för att det ska gå att få fram fullständiga bekräftade credits. Visst kan det vara värt ett försök, men realistiskt sett tror jag inte chansen är stor att Disney Character Voices ens ska ha bevarat någon slags komplett Inventory Sheet eller motsvarande lista.

TonyTonka

Citat från: Skokaka skrivet 14 november 2024 kl. 20:33:55Jag hoppas att Telia, samt Visa, Paypal och annat läggs ner.
Det hoppas inte jag, för om Telia försvinner har jag varken fungerande mobil eller internetanslutning. xD
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games