Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Hoppastråden

Startat av Skokaka, 18 maj 2023 kl. 21:23:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag hoppas att Kimitachi wa dô ikiru ka får en svensk dubbning när den släppes i sverige.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Hoppas Spy Kids: Armageddon kommer ut  innan året är slut.

gstone

Jag hoppas Eurotroll sköter dubbningen av Teenage Mutant Ninja Turtles Mutant Mayhem.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 31 juli 2023 kl. 15:51:23Jag hoppas Eurotroll sköter dubbningen av Teenage Mutant Ninja Turtles Mutant Mayhem.
Eurotroll brukar vara bra och har hög kvalitet.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 31 juli 2023 kl. 16:48:23Eurotroll brukar vara bra och har hög kvalitet.
Håller helt med :D

Det skulle också vara lite full cirkel ;)

gstone

Jag hoppas det är många kändis röster i den svenska dubbningen av Mutant Mayhem !

Dock skulle det nog vara bra med relativt okända personer som do, fyra Sköldpaddorna själva   ;)

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  2 augusti 2023 kl. 14:17:08Jag hoppas det är många kändis röster i den svenska dubbningen av Mutant Mayhem !

Dock skulle det nog vara bra med relativt okända personer som do, fyra Sköldpaddorna själva  ;)
Blev du nöjd med dubbningen då?

gstone

Jag hoppas att dem svenska dubbningen av Mutant Mayhem finns med på Blu-Raym/DVDn !🤞🙏📀

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 augusti 2023 kl. 19:49:41Jag hoppas att dem svenska dubbningen av Mutant Mayhem finns med på Blu-Raym/DVDn !🤞🙏📀
Det borde den väl göra. Det är väl mig veterligen bara en enda gång som en biovisad dubbning har saknats på Blu-Ray, närmare bestämt Sonic the Hedgehog 2; så jag hoppas och tror att det var en engångsföreteelse...
(Sen är det ju enstaka gånger till som dubbningar har producerats men inte hunnit bli klara i tid för de fysiska utgåvornas pressning och därför bara släppts digitalt, men det är ju en helt annan femma för då finns det ju praktiska hinder...)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 augusti 2023 kl. 20:07:27(Sen är det ju enstaka gånger till som dubbningar har producerats men inte hunnit bli klara i tid för de fysiska utgåvornas pressning och därför bara släppts digitalt, men det är ju en helt annan femma för då finns det ju praktiska hinder...)
Var detta fallet med Dora and the lost city ?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 augusti 2023 kl. 20:07:27Det borde den väl göra. Det är väl mig veterligen bara en enda gång som en biovisad dubbning har saknats på Blu-Ray, närmare bestämt Sonic the Hedgehog 2; så jag hoppas och tror att det var en engångsföreteelse...
(Sen är det ju enstaka gånger till som dubbningar har producerats men inte hunnit bli klara i tid för de fysiska utgåvornas pressning och därför bara släppts digitalt, men det är ju en helt annan femma för då finns det ju praktiska hinder...)
Anledningen till jag är orolig är för att Sonic the Hedgehog 2 och Mutant Mayhem gjords av samma studio( Peramount) 

Och därför är jag orolig över att detta är något börjat göra med sina dubbade filmer i Sverige 🇸🇪 

Men en gång är ingen gång som man säger ;D

Var bara orolig att det var en ny polesy studion hade i Sverige 😰

gstone

Jag hoppas verkligen att Alice och bageriet i Underlandet har utsatta svenska credits när den släppes på Disney Plus i Sverige !

MOA

Jag hoppas att nån fixar ljudklipp på Staffan Hallerstam som Luigi,Johan Hedenberg som Toad & Peachs röst. JAG BLIR GALEN om jag gör de själv!

gstone

Ursäkta att jag upperpar mig.

Men jag hoppas verkligen att Kimitachi wa dô ikiru ka får en svensk dubbning !

Jag kan inte japanska :(