Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sluta stjäla andras jobb [Stupid people] här och på Internet

Startat av Jabberjaw, 15 juli 2023 kl. 00:02:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  1 september 2025 kl. 22:45:48Tvekar på att det är Nostalgi idioten.
https://youtube.com/@tvochvideonostalgier2472?si=XN156jNUAhUklF3u
Han brukade ladda ned massor, och slänga upp dagligen.
Det har inte denna person gjort.
Detta är inte kanalen jag hittade, länkar senare

Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet 31 augusti 2025 kl. 19:18:16Jag tror nog det, dock kan man inte vara säker eftersom att det ju var nerladdningar från SVT Play som jag laddat upp så det går liksom inte att se skillnaden på olika digitaliseringar som det går på material från VHS.
Precis, när det gäller nedladdningar från SVT Play är det ju 100% omöjligt att kunna veta varifrån det kommer och kunna bevisa något ursprung, då allas nedladdningar kommer se identiska ut.

När det gäller VHS kan man som sagt åtminstone ibland se att det förekommer bildstörningar, flimmer eller liknande som gör olika digitaliseringar unika, men från SVT Play blir ju hela vitsen att alla som laddar hem material kommer få identiskt material.

DingoPictures2005

BPS

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  3 september 2025 kl. 01:24:57Den kanal snor inte har kollat den.
Lucky Luke videorna är tagna från internet archive det är Goliats synkningar från mina uppladdningar.