Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sluta stjäla andras jobb [Stupid people] här och på Internet

Startat av Jabberjaw, 15 juli 2023 kl. 00:02:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anders

Citat från: MOA skrivet 15 juli 2023 kl. 10:20:48Kanalen vid namn Nostalgi TV-Kanalen har stulit Daniels videor från Archive.org,däribland Dot & Kängurun utan & skriva credits.Riktigt dåligt
Tror det var de som tog mina YouTube-uppladdningar av James Bond Jr-avsnitten som jag hade digitaliserat också. Dock var det länge sedan och sidan de hade just då har lagts ner. Jag vill minnas att de hette Nostalgikanalen.
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

MOA

Citat från: Anders skrivet 14 juni 2025 kl. 16:26:04Tror det var de som tog mina YouTube-uppladdningar av James Bond Jr-avsnitten som jag hade digitaliserat också. Dock var det länge sedan och sidan de hade just då har lagts ner. Jag vill minnas att de hette Nostalgikanalen.
Dom har jag aldrig sett men Anders är rätt ute

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet 14 juni 2025 kl. 16:31:17Dom har jag aldrig sett men Anders är rätt ute
Har kvar några av länkarna och originaltitlarna av vad användaren la ut på Discord.
Hittar inte någon original uppladdning av dessa 2.
Pelle Svanslös i Amerikatt
Sportfånen Långben
Personens rip av Sportfånen Långben som fanns hade märkvärt sämre ljudkvalité än den som redan fanns uppe på yt då jag kommer ihåg att den innehöll massa distorts då den var dåligt digitaliserad.

Dock så verkar nostalgi idiotens tidigare kanal Swe-Nostalgi-Kanal hettat Nostalgi TV Kanalen utan - mellan bokstäverna.
Nostalgi idiotens tidigare kanal som från början hette Nostalgi TV Kanalen kom upp någon månad efter att Nostalgi-TV-Kanalen togs ned.

Hursomhelst här är 2 av de videos som Nostalgi-TV-Kanalen hade uppe.
Dessa kan jag inte hitta någonstans online i någon original uppladdning.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 14 juni 2025 kl. 18:15:19Har kvar några av länkarna och originaltitlarna av vad användaren la ut på Discord.
Hittar inte någon original uppladdning av dessa 2.
Pelle Svanslös i Amerikatt
Sportfånen Långben
Personens rip av Sportfånen Långben som fanns hade märkvärt sämre ljudkvalité än den som redan fanns uppe på yt då jag kommer ihåg att den innehöll massa distorts då den var dåligt digitaliserad.

Dock så verkar nostalgi idiotens tidigare kanal Swe-Nostalgi-Kanal hettat Nostalgi TV Kanalen utan - mellan bokstäverna.
Nostalgi idiotens tidigare kanal som från början hette Nostalgi TV Kanalen kom upp någon månad efter att Nostalgi-TV-Kanalen togs ned.

Hursomhelst här är 2 av de videos som Nostalgi-TV-Kanalen hade uppe.
Dessa kan jag inte hitta någonstans online i någon original uppladdning.
Allt blir bara bajs

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet 14 juni 2025 kl. 19:09:48Allt blir bara bajs
Yes för att videorna är borta.
Men undrar om den som hette Nostalgi-TV-Kanalen