Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sluta stjäla andras jobb [Stupid people] här och på Internet

Startat av Jabberjaw, 15 juli 2023 kl. 00:02:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

DingoPictures2005

Jag undrar dock om Mikael idioten?

Jabberjaw sa att han snor videos från andra men typ denna kan jag inte hitta någon originaluppladdning till?
https://youtu.be/1Ud4z6P7yBU?si=mNQDRzPQZCpfaCR3
Visserligen så kanske någon lagt ut en vhs öppning denne människa snott en trailer från.

Yes anledning att det inte råder någon tvekan om Jabberjaw's ord om Mikael är för att jag vet att en Discord kontakt frågade honom om tecknat som han hade svarat, "Det har jag, utan vattenstämpel", detta då han var sur på att den personen ifråga la ut grejer som han inte kunde sno.

Undrar även vart Nostalgi3000 snor uppladdningar ifrån om de nu snor grejer.
https://www.facebook.com/share/v/12DQZzkkkBj/
Denna hittar jag exempelvis ingen original uppladdning till.

Yes i mitt tycke så är det ok att ta saker från typ SuperBits och göra lättillgängligt, som jag vet att BPS gjorde med Oliver & Gänget, detta då typ ingen människa kommer gräva fram en olistad torrent sida och ansöka om medlemskap, som kräver att du har kontot på andra torrent sidor, osv.
För att inte nämna det faktum att du måste ha fliken med SuperBits öppnad i 48 timmar efter att du laddat ned.

MOA

Hoppas inte att dom snott detta från mig

https://www.facebook.com/nostalgi2000/videos/3197629897190657

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet  9 januari 2025 kl. 14:19:17
Hoppas inte att dom snott detta från mig
https://www.facebook.com/nostalgi2000/videos/3197629897190657
Du har väl inte någon vhs spelare? så då kan du omöjligt ha digitaliserat den från början😉.
Eller har du gjort en rip från en dvd?

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  9 januari 2025 kl. 15:51:27Du har väl inte någon vhs spelare? så då kan du omöjligt ha digitaliserat den från början😉.
Eller har du gjort en rip från en dvd?
Det är DVD:n jag har & laddade upp den på min döda nostalgikanal, inspelad via Bandicam

DingoPictures2005

DingoPictures2005

Börjar fundera på om denna person läser på forumet?
Såg att de nyss ändrade kanalnamn till Barnfamiljnostalgi.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  9 januari 2025 kl. 19:12:19Börjar fundera på om denna person läser på forumet?
Såg att de nyss ändrade kanalnamn till Barnfamiljnostalgi.
Han är redan avslöjad så, måste läsa för att få tag på archive.org länkarna till originalvideorna
Mest avslöjande borde vara om RosaMannen läser på forumet

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet  9 januari 2025 kl. 19:35:36Han är redan avslöjad så, måste läsa för att få tag på archive.org länkarna till originalvideorna
Mest avslöjande borde vara om RosaMannen läser på forumet
Eller så har han hittat dom av en ren slump?

Jag hittade uppladdningar där för typ 3 år sedan när jag googlade Snövit originaldubb.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  9 januari 2025 kl. 21:22:21Eller så har han hittat dom av en ren slump?

Jag hittade uppladdningar där för typ 3 år sedan när jag googlade Snövit originaldubb.
Samma tankar har han haft i alla fall, könstigt att Snövit ligger kvar medans allt annat blir borttaget

DingoPictures2005

https://youtu.be/p6TqxMb7Uhc?si=MT9KEZVI1IIuua5w
Man blir arg som fan när man ser något sådant här.....
Någon har kommenterat ett ❤️ utan att förstå att det är ett plagiat av mitt arbete.
Usch fyfan säger jag bara😡.
Man känner nästan för att sluta bevara saker när det blir plagierat på detta sätt.
Någon tänker "Yes nu har detta ovanliga blivit hittat, nu snor jag det direkt till min egen kanal".

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 11 januari 2025 kl. 20:29:21https://youtu.be/p6TqxMb7Uhc?si=MT9KEZVI1IIuua5w
Man blir arg som fan när man ser något sådant här.....
Någon har kommenterat ett ❤️ utan att förstå att det är ett plagiat av mitt arbete.
Usch fyfan säger jag bara😡.
Man känner nästan för att sluta bevara saker när det blir plagierat på detta sätt.
Någon tänker "Yes nu har detta ovanliga blivit hittat, nu snor jag det direkt till min egen kanal".
Han borde få en snyting eller flera >:(

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet 11 januari 2025 kl. 20:32:22Han borde få en snyting eller flera >:(
Just söker jag efter Scooby Doo super 8 filmerna men jag känner ärligt talat för att bara behålla dem för mig själv om jag hittar dem.

Då dessa tjuvar säkert kommer tänka "Wow detta var något ovanligt det snor jag till min kanal".

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 11 januari 2025 kl. 20:41:00Just söker jag efter Scooby Doo super 8 filmerna men jag känner ärligt talat för att bara behålla dem för mig själv om jag hittar dem.

Då dessa tjuvar säkert kommer tänka "Wow detta var något ovanligt det snor jag till min kanal".
Som sagt om man gör detta förtjänar man flera snytingar på käften

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet 11 januari 2025 kl. 21:01:16Som sagt om man gör detta förtjänar man flera snytingar på käften
Misshandel är i-n-t-e en bra idé.

Visst finns personer som skulle förtjäna misshandel typ Anders Eklund, Olof Wiberg, Anatoly Slivko och sådana människor som verkligen är sjuka i huvudet.
För att fort nämna dessa människor har begått fruktansvärt brutala mord mot oskyldiga människor......

Att sno videos är dock inte i närheten av den slags sinnessjukheten.
Visst idioten bakom nostalgi kanalen förstör för alla som digitaliserar och lägger ned jobb för att bevara saker, men hen är ingen mördare.

Jag tror istället att denne människa behöver vård, hitta ett jobb aka meningsfull sysselsättning, och lära sig common sense.

MOA

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 11 januari 2025 kl. 21:51:49Misshandel är i-n-t-e en bra idé.

Visst finns personer som skulle förtjäna misshandel typ Anders Eklund, Olof Wiberg, Anatoly Slivko och sådana människor som verkligen är sjuka i huvudet.
För att fort nämna dessa människor har begått fruktansvärt brutala mord mot oskyldiga människor......

Att sno videos är dock inte i närheten av den slags sinnessjukheten.
Visst idioten bakom nostalgi kanalen förstör för alla som digitaliserar och lägger ned jobb för att bevara saker, men hen är ingen mördare.

Jag tror istället att denne människa behöver vård, hitta ett jobb aka meningsfull sysselsättning, och lära sig common sense.
Går aldrig längre än det jag skriver, skulle aldrig slå honom om jag träffade honom på riktigt. Använder det uttrycket för att Farsan tycker det är roligt, han skrattar mer åt det än vad jag gör