Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Tradera ovanligheter

Startat av Jonas9881, 25 februari 2024 kl. 00:16:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 augusti 2024 kl. 00:49:16I och med att de skrivit det i samma mening skulle man dock kunna tolka det som att bara en av skivorna har endast danskt tal - det var i alla fall min första tanke när jag såg annonsen,
Det var exakt det jag trodde och det var därför jag över huvudet taget postade länken i tråden 

Jag be jätte mycket om ursäkt  :-[ :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 26 augusti 2024 kl. 10:17:58Det var exakt det jag trodde och det var därför jag över huvudet taget postade länken i tråden

Jag be jätte mycket om ursäkt  :-[ :'(
Citat från: gstone skrivet 26 augusti 2024 kl. 10:18:33Hatar ni mig nu ? :'(
Överdriv inte, ingen här hatar dig för något så obetydade.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 augusti 2024 kl. 10:29:04Överdriv inte, ingen här hatar dig för något så obetydade.
Du är så snäll och förstående Steffan 🥹🙏❤️

gstone

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 28 augusti 2024 kl. 11:01:43Tänker någon lägga bud på denna eller ska jag göra det ? ???

https://www.tradera.com/item/302153/641598620/bongo-och-musse-och-bonstjalken-ovanlig-vhs
Du kan alltid försöka förstås. Själv är den inte mycket till nytta fö jag för tillfället ska flytta + inte har något lättillgängligt sätt att digitalisera VHS just nu.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

gstone

gstone

gstone

MOA

Citat från: gstone skrivet 30 augusti 2024 kl. 17:58:41Det var någon är s om var jätte intresserad av Dot kommer jag ihåg :)

https://www.tradera.com/item/302150/640054727/dot-myggan-keeto-vhs
Det var jag, älskar dom filmerna & denna film är borttagen från Youtube. Sparade den aldrig så om någon laddar upp den på archive.org är jag överlycklig
Citat från: gstone skrivet 30 augusti 2024 kl. 17:53:19Fynd !

I fall någon har råd ;)

https://www.tradera.com/item/302150/642942947/8-st-vhs-kassetter-med-barnprogram-ifran-select-video
Mest TC, det andra kan leva utan

gstone

Citat från: MOA skrivet 30 augusti 2024 kl. 18:38:03Det var jag, älskar dom filmerna & denna film är borttagen från Youtube. Sparade den aldrig så om någon laddar upp den på archive.org är jag överlyckligMest TC, det andra kan leva utan
Fast är ju kul att det  är med Monica F och gänget tycker jag 

MOA

Citat från: gstone skrivet 30 augusti 2024 kl. 19:05:56Fast är ju kul att det  är med Monica F och gänget tycker jag
Inte Dot & Myggan Keeto, där känner jag inte igen en enda röst

gstone

Citat från: MOA skrivet 30 augusti 2024 kl. 19:17:50Inte Dot & Myggan Keeto, där känner jag inte igen en enda röst
Jag menade dessa  :D

ursäkta om jag var otydlig  :-\

PatoskyeIII

Citat från: gstone skrivet 30 augusti 2024 kl. 19:24:43Jag menade dessa  :D

ursäkta om jag var otydlig  :-\
Vad ska man göra med två VHS utgåvor av samma film?