Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 11 december 2025 kl. 21:09:04Ekborg & Castellaneta, vilken coincidens. Trodde inte att du skulle skriva detta, vore smart att inte avslöja efternamnet. Antingen för att det är så ovanligt eller för att många andra heter det
Jag har väl dock åtminstone nämnt mitt namn till dig förut. Och en annan anledning är förstås att det är väl ännu mera personligt med efternamn. Nåja, du tänker väl inte säga något om ditt namn, men det är ju okej med vad man känner, förstås. 

Men ja, lika rolig sammanträffande som det där med att rösterna till SvampBob och Bläckvard eller Musse och Kalle delar namnsdag. (Plus så är ju även både Anders och Andreas med i mycket och om man kollar på mycket tecknat så lär man höra deras röster väldigt ofta.)

Will Siv

Grattis Alexander Hamilton, Alexander Skarsgård, Alexander Lundberg, Alexander Rybak och Alexander Desplat.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 12 december 2025 kl. 19:07:07Grattis Alexander Hamilton, Alexander Skarsgård, Alexander Lundberg, Alexander Rybak och Alexander Desplat.
Samt Alexander Hermansson, min lillebror som också heter Alexander, lejonet Alex, Alexander från Pinocchio, kommer kanske på fler senare...

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 december 2025 kl. 20:13:33Samt Alexander Hermansson, min lillebror som också heter Alexander, lejonet Alex, Alexander från Pinocchio, kommer kanske på fler senare...
Alexander Lukas kan räknas idag va? En av få med 2 namnsdagar

Will Siv

Grattis Sankta Lucia

(Inte säker om Lucy räknas idag)
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 13 december 2025 kl. 19:00:10Grattis Sankta Lucia

(Inte säker om Lucy räknas idag)
Samt Lucia från Hotell Kantarell.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 december 2025 kl. 19:08:22Samt Lucia från Hotell Kantarell.
Finns ett avsnitt om Lucia & en riktig lucia, det blev lite Ljusets Brottning där

Will Siv

Grattis Sten Ljunggren och Sten Carlberg.

(Tycker ni att personer som heter Rock borde räknas  ??? )
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 14 december 2025 kl. 12:22:03Grattis Sten Ljunggren och Sten Carlberg.

(Tycker ni att personer som heter Rock borde räknas  ??? )
Samt Sten Elfström, Sten Nilsson (från "Sten och Stanley"), kommer kanske på fler senare...