Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Will Siv

Grattis Beata Harryson och Beatrice Järås.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  2 december 2025 kl. 20:25:14Grattis Beata Harryson och Beatrice Järås.
Även Augusta Beata kan nämnas igen

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  2 december 2025 kl. 20:25:14Grattis Beata Harryson och Beatrice Järås.
Citat från: MOA skrivet  2 december 2025 kl. 20:31:01Även Augusta Beata kan nämnas igen
Samt Beata från Dr Snuggles, en personal på min DV som också heter Beata, och Beatrice Stanhope.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 december 2025 kl. 20:35:40Samt Beata från Dr Snuggles, en personal på min DV som också heter Beata, och Beatrice Stanhope.
Åh ja den där kärringen, alltså den första. Dom andra kan jag inte säga något om

Anders

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 december 2025 kl. 20:35:40Samt Beata från Dr Snuggles, en personal på min DV som också heter Beata, och Beatrice Stanhope.
Peter nämnde till och med i Röstskådespelarna-intervjun att karaktären i Doktor Snuggles döptes efter hans dotter, på begäran av hennes farfar.
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

Disneyfantasten

Citat från: Anders skrivet  3 december 2025 kl. 11:42:05Peter nämnde till och med i Röstskådespelarna-intervjun att karaktären i Doktor Snuggles döptes efter hans dotter, på begäran av hennes farfar.
Det kommer jag också ihåg.  :)

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 november 2025 kl. 22:18:09Då vet jag många;

- Konrad från Konrad och Nobelmysteriet

- Konrad Katt från Magnus och Mygga

- Konrad från Pelle Svanslös (1997)

(med reservation för att jag kanske kommer på fler senare)
Och just det, Konrad från Djungeldjuret Hugo (de första två filmerna, har dock större roll i 2an) samt Farbror Konrad från Häxan Surtant (förekommer aldrig i bild men omnämns i ett avsnitt av Aktiebolaget Häxan Surtant, han är Misstänksamma Monstret Margits farbror)

MOA

Citat från: Anders skrivet  3 december 2025 kl. 11:42:05Peter nämnde till och med i Röstskådespelarna-intervjun att karaktären i Doktor Snuggles döptes efter hans dotter, på begäran av hennes farfar.
För han är Dr Snuggles, vilken galen historia

Will Siv

Grattis Lydia ("Beetlejuice"), Cornelia Jacobs och Cornelia Bratt.
- what.

Will Siv

Grattis Barbara Gordon (Batgirl), Barbara ("Rayman Legends"), Barbro Lindgren, Lill Babs och Babben Larsson.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  4 december 2025 kl. 19:01:01Grattis Barbara Gordon (Batgirl), Barbara ("Rayman Legends"), Barbro Lindgren, Lill Babs och Babben Larsson.
Samt Barbara Luddy.

Will Siv

Grattis Sven Nordqvist, Sven Wollter, Sven Melander, Sven-Erik Wikström, Sven-Bertil Taube, Sven Nykvist, Sven Lindberg och Sven ("Frost")
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  5 december 2025 kl. 19:07:07Grattis Sven Nordqvist, Sven Wollter, Sven Melander, Sven-Erik Wikström, Sven-Bertil Taube, Sven Nykvist, Sven Lindberg och Sven ("Frost")
Samt Sven Holmberg, som medverkade i några dubbningar regisserade av Martin Söderhjelm (originaldubbningen av Pongo och De 101 Dalmatinerna, Svärdet i Stenen samt de ursprungliga kortfilmernas originaldubbningar av Nalle Puh)

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  3 december 2025 kl. 19:07:07Grattis Lydia ("Beetlejuice"), Cornelia Jacobs och Cornelia Bratt.
Oh Lydia, Lydia, have you seen Lydia? Lydia The Tatooed Lady

Will Siv

Grattis Nicolas Cage, Nicholas-Joseph Cugnot, Nicholas ("Tomtens Lärning"), Niclas Wahlgren, Niclas Berglund, Niclas Ekholm, Nick Atkinson, Nick Drake, Nick Cave, Nick Carter, Nick Jonas, Nick Frost, Nick Offerman, Nick Fury, Nic Shröder och Nicke Nyfiken.
- what.