Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

SVT-rariteter

Startat av Monsieur Hulot, 28 juni 2025 kl. 19:47:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Monsieur Hulot

@MOA för inte så länge sedan ställde jag denna fråga (du kanske redan har besvarat den):

Finns det någon SVT-raritet som du är mest nyfiken på? Verkar "Julofsson" vara en just nu? :)

Mitt svar blir nog alla möjliga program, men nu börjar jag också bli lite påflugen på programmen vi nu börjat diskutera!

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Igår kl. 15:53:01@MOA för inte så länge sedan ställde jag denna fråga (du kanske redan har besvarat den):

Finns det någon SVT-raritet som du är mest nyfiken på? Verkar "Julofsson" vara en just nu? :)

Mitt svar blir nog alla möjliga program, men nu börjar jag också bli lite påflugen på programmen vi nu börjat diskutera!
Så Monsieur är påflugen på Julofsson? måste erkänna att jag också blivit det sedan första gången jag såg det

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 16:02:13Så Monsieur är påflugen på Julofsson? måste erkänna att jag också blivit det sedan första gången jag såg det
Påflugen kanske var att ta i inser jag nu, men jag är mycket nyfiken på det!