Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

SVT-rariteter

Startat av Monsieur Hulot, 28 juni 2025 kl. 19:47:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Tintin

Citat från: Monsieur Hulot skrivet  2 augusti 2026 kl. 20:26:08Synd att Flash inte finns längre :-\ Då hade jag direkt gått in och lyssnat på låten! Kanske inte troligt, men skulle vara kul om någon sparat musiken! Man kan ju alltid hoppas!
Jag har för mig (när musikspelaren fanns) att man inte kunde hitta länken till själva filen, men att spela in ljudet med ett program på datorn hade ju gått.

Vi får hoppas att någon annan sparat musiken. Annars (som sista utväg) kan man ju maila till kontaktmailen som finns på sidan och fråga om de kan lägga ut White Christmas på nytt. Sista inlägget i bloggen gjordes av Per Dunsö i Juni i år om Olas Ströms nya bok.

Nilsson

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Igår kl. 20:45:51Det låter ännu en gång mycket märkligt ??? På mitt exemplar av 2017 års nyutgåva är hela Mordet på Skolgatan 15 (1984) med.
Ja visst gör det och om du har exakt samma utgåva som jag har och det är ju den dvdn med 6 discar men är den från 2017

Nilsson

Citat från: Nilsson skrivet Igår kl. 23:10:22Ja visst gör det och om du har exakt samma utgåva som jag har och det är ju den dvdn med 6 discar men är den från 2017
på ginza står det 2017