Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Melodifestivalen

Startat av TonyTonka, 25 februari 2012 kl. 20:34:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 mars 2020 kl. 17:16:44
Det kommer inte att bli någon Eurovision song contest i år.

Men, som sagt, kommer ju Graham Norton hålla i något som kallas Eurovision: Come Together som bjuder på både nya och gamla framträdanden samt några intervjuer i BBC, förhoppningsvis sänds det även i SVT
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 56

Elios

Citat från: Simon Axelsson skrivet 28 mars 2020 kl. 21:35:07
Just det... Will Ferrells Eurovision, när släpps den egentligen? Hur långt in i produktionen är de på den? Hade varit kul om den skulle komma att släppas när Eurovision skulle ha sänts, men Graham Nortons hyllningsprogram eller vad det nu var går väl bra det med, bara det sänds här i Sverige också.

Edit: Eurovision filmen är i post-produktion, så den kan mycket väl bli helt klar och släppt runt då Eurovision Song Contest skulle ha sänts.

Tänkt som bio film då eller så?^^

Simon Axelsson

clara liljeberg

jag menade som tecknad serie med talande djur och ingen smittades av tecknade filmer och serier om man gör så att artisterna omvandlas så att de blir djur eller drakar som i sing som är en musiktävling för sjungande djur och jag röstade på tonårselefanten.

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 april 2020 kl. 03:50:40
jag menade som tecknad serie med talande djur och ingen smittades av tecknade filmer och serier om man gör så att artisterna omvandlas så att de blir djur eller drakar som i sing som är en musiktävling för sjungande djur och jag röstade på tonårselefanten.
Jag tror nog inte det

clara liljeberg

varför inte för alla älskar ju talande djur och drakar och jag avskyr människor som är djurens fiender och jag hatar när du börjar kritiserar mig för det för du får sparken från det här eftersom du är en djurmördare som tar kål på de stackars skyldiga djuren och göra de till pälsar och skor.att ni inte skäms och jag hatar när du kallar mig för idiot din fegis. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Simon Axelsson

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 april 2020 kl. 15:39:53
varför inte för alla älskar ju talande djur och drakar och jag avskyr människor som är djurens fiender och jag hatar när du börjar kritiserar mig för det för du får sparken från det här eftersom du är en djurmördare som tar kål på de stackars skyldiga djuren och göra de till pälsar och skor.att ni inte skäms och jag hatar när du kallar mig för idiot din fegis. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Alla älskar inte talande djur och att göra en animerad version av något, i detta fall en tävling, är inte svaret på allt, det är inte rimligt, det tar rätt lång tid att göra animerade filmer, det är inget man bara kan slänga ihop bara sådär.
Ingen här är djurmördare, men vi behöver mat för att överleva och alla klarar sig inte på bara frukt och grönt.
Ingen har kallat dig för en idiot så vitt jag vet, men det känns som att du har, inget illa menat, lite problem med din självkänsla. Tyvärr undrar jag även ibland om du hatar dig själv för att du är människa, eller är du någon form av überintelligent djur?
Men
Kom ihåg, människor är också djur, men inte på precis samma sätt som exempelvis en hund.

clara liljeberg

jag är ingen människa utan ett intelligent enhörning och det var min ide som är svaret på allt om animerade filmer och jag hatar dig för du gillar inte tecknade filmer om talande djur och det gör mig jätteledsen om att coronaviruset har förstört hela eurovision song contest och alltihop är virusernas fel att det inte blir nån färgglad underhållning från hela världen och du är en svikare din snigelhjärna till filmnörd att du inte skäms på dig. >:( >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

clara liljeberg

och en sak till nån kommer att gilla min filmide och du är bara avundsjuk för att du inte tycker om tecknade filmer. >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Lilla My

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 april 2020 kl. 18:22:38
din snigelhjärna till filmnörd att du inte skäms på dig.

OOOOH burn!! ;D

Elios

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 april 2020 kl. 18:22:38
jag är ingen människa utan ett intelligent enhörning och det var min ide som är svaret på allt om animerade filmer och jag hatar dig för du gillar inte tecknade filmer om talande djur och det gör mig jätteledsen om att coronaviruset har förstört hela eurovision song contest och alltihop är virusernas fel att det inte blir nån färgglad underhållning från hela världen och du är en svikare din snigelhjärna till filmnörd att du inte skäms på dig. >:( >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Amen vad fan är det här!? Tror du på riktigt att du är någon jävla enhörning? Tror du ens på det själv? Sen ska du alltid leva i en sådan fantasivärld. Inget fel med det men att du hela tiden påverkar din verklighet och säger en massa som att vi här jobbade för Disney. Hur kan du ens få för dig det. Har du rökt på eller så?  ??? >:(

Hampus.J

Haha Esc med djur?

Tyvärr Clara, kommer aldrig hända.
In Donaldismo Veritas

Simon Axelsson

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 april 2020 kl. 18:26:07
och en sak till nån kommer att gilla min filmide och du är bara avundsjuk för att du inte tycker om tecknade filmer. >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Jag gillar animerad film och har inget emot talande djur, men jag vet att andra är emot det.

Citat från: Lilla My skrivet  1 april 2020 kl. 18:26:31
OOOOH burn!! ;D

Aj som fan, vad den sved. "Snigelhjärna till filmnörd", sånt säger man ju bara inte, de gör ju ont djupt inne i själen.

clara liljeberg

jag röker inte och du är emot tecknad film för då är du min dödsfiende.jag önskar att hela världen vore som en tecknad film med talande djur och drakar och andra fantasivarelser och jag önskar att coronaviruset är borta för alltid och evighet. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Simon Axelsson

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 april 2020 kl. 20:46:15
jag röker inte och du är emot tecknad film för då är du min dödsfiende.jag önskar att hela världen vore som en tecknad film med talande djur och drakar och andra fantasivarelser och jag önskar att coronaviruset är borta för alltid och evighet. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Okej... Din första mening var inte helt begriplig