Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Svanprinsessan

Startat av moviefan, 15 juli 2013 kl. 09:56:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 30 augusti 2025 kl. 17:00:58Gjorde inte Mikaelas mor Charlotte Ardai Jennefors rösten till Odette i en av uppföljarna till originalfilmen?
Jo, såhär är det;

- Sofia "Belle" Källgren i flesta filmen

- Anki Albertsson i 2an

- Charlotte Ardai Jennefors i 3an

- Mikaela Ardai Jennefors i film 4 och uppåt

DingoPictures2005

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 augusti 2025 kl. 17:37:00Jo, såhär är det;

- Sofia "Belle" Källgren i flesta filmen

- Anki Albertsson i 2an

- Charlotte Ardai Jennefors i 3an

- Mikaela Ardai Jennefors i film 4 och uppåt
I see jag har bara sett den första.
Uppföljarna känns som cash grabs i mitt tycke så aldrig kollat på dem.

By the way, Saknade uppföljarna credits på vhs utgåvan som de norska versionerna gjorde?
För de norska versionerna så har dock Robert Morley bekräftat att han regisserade den tredje filmen.

gstone

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 30 augusti 2025 kl. 17:39:48I see jag har bara sett den första.

By the way, Saknade uppföljarna credits på vhs utgåvan som de norska versionerna gjorde?
För de norska versionerna så har dock Robert Morley bekräftat att han regisserade den tredje filmen.
Robert Morley ? ??? Va 

är han inte död och brittisk  ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 30 augusti 2025 kl. 17:39:48I see jag har bara sett den första.
Gillar dom två första uppföljarna sen gick dom rätt utför 

gstone

Om jag får hyra den sista filmen ska jag kolla om den har credits 

dem näst soda hade ju det 

gstone

moviefan

Jag gillar 1an, 2an och Kingdom Of Music.  ;)