Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Ducktales (2017)

Startat av Hampus.J, 25 maj 2015 kl. 20:18:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

PatoskyeIII

Citat från: Erik skrivet  1 augusti 2024 kl. 21:18:01Du har rätt, jag tänkte att "den rollen spelar jag gärna" hade varit en bättre replik, dels för att han på engelska säger "happy to play the part", och för att poängtera att de höll på att göra en mörk Darkwing-reboot, så jag fick för mig att det var så han sa. Gällande övriga repliker så kom jag på att jag kommer knappt ihåg några exakta repliker, jag har bara sett säsong 2 en gång för flera år sen, så mycket är att se avsnitten för första gången. Därför minns jag nog inte heller replikerna som jag trodde att jag minns.

Men med tanke på att de döpte om både Knase och Ludwig så borde de gjort samma sak med Darkwing, Sigge och Matilda kallar honom för "Mallard" flera gånger vilket skapar ett kontinuitetsfel.
Förlåt för mitt tidigare inlägg jag uttryckte mig nog lite klumpigt det låter väldigt hårt.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 augusti 2020 kl. 14:35:27Glöm inte hans rika farbror
Jag måste tillstå att när jag skrev detta såg jag Trump som Joakim och inte Kalle.

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"